TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mini-Østlands-treff 18 April | Over ! Bilder ligger bakerst

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#38521  av MRQuoc

tripp tripp trapp trapp 8)

#38545  av jan-erik

Har vært litt passiv i denne tråden da jeg ikke er helt klar på om bilen blir ferdig lakkert til denne datoen. Om den er ferdig så stiller jeg garantert.

#38836  av MRQuoc

hell yeah :P ser frem til det .. 18 dager igjen :D

#38951  av Phantom3D

Hmm, kanskje jeg tar en tur innom :)

#38990  av jan-erik

:-(

Ser dårlig ut for min del. Ser ut til at lakkeringa drøyer litt. Lite aktuelt å putte på de gamle fangerne igjen.

#39118  av jumbo

Ser ut som det går i boks for min del :D

#39119  av sleeper

okay.... bilen min blir ikke helt ferdig men jeg trur jeg kommer en tur selv med den gamle golfen min!
Men jeg har et forslag da...: den 17 april så skal det være et minitreff på den nye be-4-you butikken i larvik hvor det skal komme noen folk(ruud osv)
hadde det ikke vært en ide og møtes i larvik og kjøre bort ditt en tur samlet så får vi med dette også...!???
høres dette int ut eller?

#39125  av MRQuoc

sleeper skrev:okay.... bilen min blir ikke helt ferdig men jeg trur jeg kommer en tur selv med den gamle golfen min!
Men jeg har et forslag da...: den 17 april så skal det være et minitreff på den nye be-4-you butikken i larvik hvor det skal komme noen folk(ruud osv)
hadde det ikke vært en ide og møtes i larvik og kjøre bort ditt en tur samlet så får vi med dette også...!???
høres dette int ut eller?
ruud interesserer meg lite , men for all del .. jeg følger flokken

#39299  av bose

hm.Treff med cosworth folk går dårlig.nytter ikke å diskutere bil med sånne folk.Da hiver dem steiner og det som verre er. Kan sikkert treffe sammen med dem men husk å ta med våpen først :P

#39416  av Stian

Nå nærmer det seg!

Hva med å kjøre i kollonne fra Drammen.....? :roll:

Møtte foresten deg: MRQ på åssiden her i forige uke...var jeg som hilste på deg i lyskrysset. :P

Men kollonne fra Drammen må vi jo ha....

#39595  av MRQuoc

Stian skrev:Nå nærmer det seg!

Hva med å kjøre i kollonne fra Drammen.....? :roll:

Møtte foresten deg: MRQ på åssiden her i forige uke...var jeg som hilste på deg i lyskrysset. :P

Men kollonne fra Drammen må vi jo ha....
ja jeg så deg , drev og surra med noen ledninger og hadde HELT andre tanker så jeg fikk så vidt nikket eller reist en hand .. ;)

Jeg vet ikke om jeg må melde pass .. grrr .. fordi hjullageret mitt er bokstavelig talt ødelagt og hele hjulet går skjevt , det høres ut som jeg nesten mister hjulet .. spesielt når jeg kommer i spor .. ( oooh mmmy goood ) jeg tenkte å få fikset det snart , men ! så jeg har kjøpt meg ny paintballmarkør .. uhm .. det kostet litt, faktisk nesten 5sifret tall bare for markøren ,så trenger jeg alt annet også før jeg får prøveskutt den .. :shock: .. så kapitalen er i bånn .. og jeg vet ikke om hjulet henger på så lenge .. jeg tørr hvertfall ikke å kjøre fortere enn 80km\t .. ( da høres den nesten ut som tørketrommel )

Kanskje jeg må melde pass .. om ikke jeg får sittet på med noen fra Drammen .. Goose ?

Ble det forresten 18 ? eller den 17 ?!!

:P

!!

#39596  av MRQuoc

jan-erik skrev::-(

Ser dårlig ut for min del. Ser ut til at lakkeringa drøyer litt. Lite aktuelt å putte på de gamle fangerne igjen.
Jan Erik , du vet at MR2 i sin tid kom i 2farvede modeller ? som min ?!;) men skjønner jo at det ser litt snodig ut ;P

#39625  av jan-erik

Syns MK1 var fin i 2 farget drakt jeg, særlig den grønnfargen med beige/champagnefarget nederst (er ikke helt sikker på fargen). Tror derimot ikke fangere i forskjellig farger fra resten av bilen på en MK3 er så veldig pent.

Skal rette en bulk i panseret på tirsdag morgen, og så blir det lakkering på tirsdag eller onsdag. Mulig jeg rekker å få på ting igjen til helga.

#39659  av MRQuoc

jan-erik skrev:Syns MK1 var fin i 2 farget drakt jeg, særlig den grønnfargen med beige/champagnefarget nederst (er ikke helt sikker på fargen). Tror derimot ikke fangere i forskjellig farger fra resten av bilen på en MK3 er så veldig pent.

Skal rette en bulk i panseret på tirsdag morgen, og så blir det lakkering på tirsdag eller onsdag. Mulig jeg rekker å få på ting igjen til helga.
selvsagt ;] , vi krysser fingrer :P og hårstumper ..spesielt nå som jeg har klipt håret! :O

#39754  av Goose

MRQ: du kan sikkert sitte på, men det er ikke sikkert jeg skal ditt heller..
Hvis jeg må fra til mamma eller ned til flekkefjord så melder jeg også pass hvis ikke I am in:)