Hei!
Jeg holder på å fjerne rust på min Celica T16. Har kompressor og sprøyte selv, og har vært å funnet meg noen lokk fra gamle PC kabinett som jeg skjærer biter fra og punkter på.
Lurte på om jeg så skulle bruke kjemisk metall, eller holde meg til sparkel? Hvordan er kjemisk metall å jobbe med?
Jeg trenger noe 202 Astral Black lakk til bilen. Har undersøkt flere steder, og det viser seg at dette er vanskelig å oppdrive.
Lakkverkstedene jeg har vært hos selger ikke lakk til privatpersoner, og det blir fort dyrt hvis jeg skal få dem til å gjøre jobben for meg.
Noen her inne som kjenner til noen som kan tilby lakk?
Jeg holder på å fjerne rust på min Celica T16. Har kompressor og sprøyte selv, og har vært å funnet meg noen lokk fra gamle PC kabinett som jeg skjærer biter fra og punkter på.

Jeg trenger noe 202 Astral Black lakk til bilen. Har undersøkt flere steder, og det viser seg at dette er vanskelig å oppdrive.
Lakkverkstedene jeg har vært hos selger ikke lakk til privatpersoner, og det blir fort dyrt hvis jeg skal få dem til å gjøre jobben for meg.
Noen her inne som kjenner til noen som kan tilby lakk?
(x) '86 Ae82 Toyota Corolla GT
(x) '89 At160 Toyota Celica GTi
(x) '86 St162 Toyota Celica GT
(x) '96 Peugeot 306 XR 1,8
'99 Lexus IS200
'01 Lexus IS200
(x) '89 At160 Toyota Celica GTi
(x) '86 St162 Toyota Celica GT
(x) '96 Peugeot 306 XR 1,8
'99 Lexus IS200
'01 Lexus IS200