TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lsc interiors har lagt opp.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #396877  av magnesmurf

Til de som ikke har fått det med seg så har LSC for tiden delvis gitt seg.

Nettsiden er ute av drift, og fyren som drev butikken har pensjonert seg.
Det går rykter om at sønnene hans skal ta over, men ingenting er avgjort.

Det er fortsatt mulig å kontakte han på den gamle epost adressen, men det er vanskelig å få produsert eller bestilt noe lenger.

Synd at den beste til å produsere interiør til mr2 har gitt seg. :(
 #396891  av magnesmurf

Du kan jo prøve å kontakte dem på den gamle mailadressen og høre?
Vet at de fortsatt lager trekk osv hjemme til folk i england..
 #396906  av ad92

Flink kar det, MEN det er mange andre som gjør den samme jobben for samme pris i UK :)

http://www.edgeautomotive.co.uk/. 450 pund for dashbord / tunnel i alcantara med røde sømmer. De trekker også opp ratt billig, 150 pund tror jeg det var. Så er vell ikke så farlig ? :)
 #396919  av Audun F

ad92 skrev:Flink kar det, MEN det er mange andre som gjør den samme jobben for samme pris i UK :)

http://www.edgeautomotive.co.uk/. 450 pund for dashbord / tunnel i alcantara med røde sømmer. De trekker også opp ratt billig, 150 pund tror jeg det var. Så er vell ikke så farlig ? :)
Wow, nevermind LSC - det funker dette også ;)
 #396941  av ad92

Mange som har fått sansen for å trekke opp igjen interiøret altså! :)

Det som bekymrer meg er om det er vanskelig å trekke opp selv, såg en guide og såg ikke værre ut enn å ha på kontakt sement og legge stoffet opp og justere. Men det er jo mangfoldige tusen i dass om man det blir ruglette / bobbler av noe slag.

Det som også er litt kjedelig er at suede / alcantara lignende stoff ikke er like lett å holde rent, og krever mer vedlikehold + problemer med at det kan falme over tid.

Men det ser jo ufattelig bra ut med f.eks svart alcantara med røde sømmer. Skal ta dørene, dashbordet, tunnellen og oppbevaringsboksen til nyåret. Gleder meg til resultatet og gruer meg til å innstalere :lol:

Er ikke så dyrt å kjøpe ferdig skjært og opp og sydd stoff, men er vell ganske dyrt å la en profesjonell ta seg av noe slik..
 #398501  av inzane2012

tror alcantara og suade kan holde seg fint i maaaaaaaange år om du tar skikkelig vare på stoffet, klart det krever kanskje litt mer pleie enn reint skinn, men om du tar deg bryet med å gi det skikkelig pleie en eller to ganger i året med skikkelig produkter så holder det seg nok fint skal du se ;)
 #398521  av magnesmurf

Ikke noe problem å ha alacantara i setene, så lenge du tar vare på det og er litt forsiktig. Ikke spise eller drikke i bilen osv..
Lexus is200 er jo levert med alcantara seter som tilvalg. Og det er jo (nesten) en vanlig familiebil :wink: