TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #397393  av Julebrus

EXS skrev:
inzane2012 skrev:dont make me le :) e SKIKKELIG sykkel d e snakk om her :P

jeg mista lappen i et år pluss 3 uker ferie på en av mine første turer på tung mc etter jeg fikk sykkel lappen :P

(160 hesters sportstourer :mrgreen: )

kjør forsiktig
Burte det ja, kjenner en som kjørte 180 gjennom Drammen. Han datt av i en sving, og traff en lyktestolpe å kroppen ble splittet i to over magen. Han levde faktisk etter på mens halve kroppen lå 30 meter borti veien.
Han levde helt til ambulansen kom etter 10min.
 #397394  av EXS

ja.... som motorsykkellist så er men en såkalt myk traffikant eller organdonor som legestanden kaller det :lol:

jeg er 30 år gammel nå og har hatt lappen på tung mc i snart 10 år og jeg tør fortsatt ikke kjøpe meg sykkel for jeg vet at jeg ikke ville klart og styre meg i den grad det trengs
 #397419  av celicat23

KW coilovere bestilt til pakkistralla. Prøver å få tak i felger & dekk også, men som vanlig så gidder ikke norske butikker å svare på telefon eller mail :roll: Ender vel med at jeg må bestille fra utlandet, for eneste sjappene du kan få tak i selger bare kopi-jalla-felger. Jesus.
 #397596  av inzane2012

blei litt satt ut nå... fikk en sms i dag tidlig fra en fyr som skreiv på engelsk at han var interessert i bilen min, men lurte på tilstaden på interiøret og at jeg skulle sende han en mail om dette... jaja tenkte nå jeg, kan ikke skade, så jeg sendte en mail og skreiv at det er som nytt, noe det er og tenkte at jeg sikkert ikke kom til å høre fra han igjen, men joda, fikk dette svaret her
Hello.

I'm satisfied with the condition of the car listed. I'm ready to buy this car and will be paying you through PayPal (www.paypal.com) which is a fast, safe and reliable method of payment and i will be paying the paypal charges too.. And i will take care of all Shipment Preparations for the car to my home.

Please send me your asking price. so we can go further about the payment

Please Advice.
begynner å lure litt på om det e noen som prøver å lure meg her, så jeg bare spurte om hvor han bodde :P
 #397636  av inzane2012

fikk svar fra han da jeg spurte hvor han bodde nå da, han var vist på jobb på en båt nede med bahamas, og han trengte bare å vite paypal id'n min så han kunne overføre pengene samt telefonnr slik at han kunne ringe meg og avtale henting av bilen :P
 #397705  av Acidron

Haha
En kamerat av meg fikk samme mailen da han skulle selge motorsykkelen sin :P
 #397777  av Drafter

inzane2012 skrev:jaja, henta meg "ny" bil idag jeg :)

en rød 84 carina med muskel servo og orginal toyota kassett spiller :P
hadde du gått for ett år eldre hadde du fått bil med trekk i riktig ende
 #397779  av inzane2012

godt mulig, men skal litt til å finne en sånn bil som har hatt samme eier siden bilen var ny, bare har gått 82k og ALDRI vert vinterkjørt, og setene ser ut som nye, ser ut som di nettopp kom fra butikken...
 #397780  av Mr_Storbrua

inzane2012 skrev:godt mulig, men skal litt til å finne en sånn bil som har hatt samme eier siden bilen var ny, bare har gått 82k og ALDRI vert vinterkjørt, og setene ser ut som nye, ser ut som di nettopp kom fra butikken...
Bilder??
  • 1
  • 749
  • 750
  • 751
  • 752
  • 753
  • 1174