TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #398070  av Offern

Hehe. veyron er rått det, men jeg personlig hadde valgt en ekte TTE WRC celica hver dag fremfor en veyron hver dag. :twisted:
 #398074  av Julebrus

Offern skrev:Hehe. veyron er rått det, men jeg personlig hadde valgt en ekte TTE WRC celica hver dag fremfor en veyron hver dag. :twisted:

eller en Ford Mustang GT500 2011 limited edition, Toyota Supra, Skyline R34

bugatti veyron er stygg :wink:
 #398090  av mr292

mr2storbrua skrev:Haha Det beste var jo at han hadde en bil på slep i tillegg :mrgreen:
er nok desværre ett stag som forbinder bilene, slik at hilux nr2 hjelper til å dytte.
men uansett godt ploget^^ ser ut til at det er litt stigning der også.
 #398110  av Julebrus

inzane2012 skrev:må le litt her ja, heller en celica enn en veyron... så vist noen hadde komt til deg julebrus og sagt: her har du en veyron, kos deg... så hadde du sagt nei?? trukkedet ;)
Selvsakt hadde jeg ikke ikke sagt nei, jeg hadde jeg jo tjent fett på den når jeg hadde solgt den. Vil man kjøre fort kan man kjøre fly, da kan man kjøre i 3000 km/t. Jeg har ingen bruk for en bil som laget for å gå rett frem, og som tar svinger som en Skoda.
Skulle jeg hatt noe er det en Aston Martin Vantage GT4 eller en Caterham R500. :wink: :wink: :wink:
 #398121  av 2r-e-rik

inzane2012 skrev:må le litt her ja, heller en celica enn en veyron... så vist noen hadde komt til deg julebrus og sagt: her har du en veyron, kos deg... så hadde du sagt nei?? trukkedet ;)
den celica wrc bilen kjører nok filla av den bugatti'en.. men jeg tror jeg ville tenkt økonomi. så jeg hadde vel heller kjøpt bugatti'en, selv om den ser ut som en flyndre på steroider...
 #398123  av Julebrus

2r-e-rik skrev:
den celica wrc bilen kjører nok filla av den bugatti'en.. men jeg tror jeg ville tenkt økonomi. så jeg hadde vel heller kjøpt bugatti'en, selv om den ser ut som en flyndre på steroider...
HAHA, flyndre på steroider. Det beste jeg har hørt på lenge :D
 #398127  av MR2i

Julebrus skrev:
Selvsakt hadde jeg ikke ikke sagt nei, jeg hadde jeg jo tjent fett på den når jeg hadde solgt den. Vil man kjøre fort kan man kjøre fly, da kan man kjøre i 3000 km/t. Jeg har ingen bruk for en bil som laget for å gå rett frem, og som tar svinger som en Skoda.
Skulle jeg hatt noe er det en Aston Martin Vantage GT4 eller en Caterham R500. :wink: :wink: :wink:
Tar svinger som en Skoda?

Er det derfor den "bare" har 4. plass på topplista på Top Gear Power Lap Times?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_To ... _Lap_Times
1:16,8.. kun 4 tideler bak Caterham R500 du nevner.. Kan umulig være så ille å ha rundt svingene da.. hehe..
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 288