Må si jeg blir litt forbanna på IF nå... ringte til di for å spør på forsikrings pris på en 98 TL1000R sykkel (og må legge til at jeg og fruen har samleforsikring der med bilen min, bilen hennes, innbo og verdisak forsikring der)... men neida, der måtte eg nok belage meg på å få avslag på forsikring av denne siden denne var å regne som en høgrisiko sykkel... hos di måtte eg vere minst over 28 og kunne vise til lang kjøreerfaring på tilsvarendes sykler....
Men ho fant nå ut at om jeg skulle ha delkasko på denne her måtte jeg ut med ca 12500kr i året, og måtte begynne på 20% bonus enda jeg har 60% på bilen...
IF er faen meg ett ubrukelig selskap, ringte til gjensidige litt etterpå, og joda, der var det ikke noe problem i det hele tatt, ca 8500kr for samma forsikringa og med samma bonusen...
Men ho fant nå ut at om jeg skulle ha delkasko på denne her måtte jeg ut med ca 12500kr i året, og måtte begynne på 20% bonus enda jeg har 60% på bilen...
IF er faen meg ett ubrukelig selskap, ringte til gjensidige litt etterpå, og joda, der var det ikke noe problem i det hele tatt, ca 8500kr for samma forsikringa og med samma bonusen...
Fortune Favors The Brave