TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #399072  av inzane2012

ArildM skrev::mrgreen:

Fant en som handlet om noen folk som hadde ønsket å porte og polere toppen i bilen sin. Så de helte sandblåsesand rett inn i toppen på bilen, mens bilen sto å gikk :mrgreen:
Usikker på om det er en god gammel "røverhistorie" eller om det er noen som faktisk har prøvd :lol:

det der hørtes ganske kjent ut, er vist nok en kar her i bygda mi som skal ha gjort det der på en gammal sierra, men han skulle vist bare ha brukt vanlig sand som han hadde silt for å få det så finkorna som mulig før han dumpa det ned i oljehålet mens motoren stod å gikk, for han mente at da ville sanden bli blåst gjennom motoren...
 #399082  av ArildM

Hehe, derfor jeg tror det er en røverhistorie som går rundt forskjellige steder med forskjellige versjoner alt etter hvem som forteller den :wink:

Blir det samme som at hver enkelt vaskemaskinselger i Elkjøp skal fortelle meg om når det gamle ekteparet har kjøpt seg ny fullautomatisk vaskemaskin. Den vibrerte sånn at den hoppet bortigjennom gulvet, og når kona spør "gammelkallen" så sier han at det er helt normalt fordi maskinen er på vei ut vaskerommet og ut for å henge opp klærne :roll:
 #399088  av inzane2012

hadde du møtt og snakka med han karen her i bygda som etter sigene har gjort detta, så hadde du ikke vert så skeptisk ;) har er RIMELIG spesiell for å si det sånn, og det er resten av familien og ;) en gang når han karen her var liten, så hadde han spronge rundt inne i huset med ei øks og slått løs på parkett golvet så det vart en hel haug med djupe merker i golvet :P
 #399092  av Julebrus

Snakket med en Svenske i dag og spurte om hvordan det er med små skilter i Sverige. Jo da, det var bare og bestille og dem kommer i posten.
Finnes ikke bare Små & store skilter, men du kan også velge mellom 3 små skilter. :mrgreen: :mrgreen:

Så rart man ikke kan få små skilter forran og bak i Norge :twisted:

Sliter også med og finne en RAM med Gass, siden det er blitt ulovelig og bygge gass anlegg i biler. Siden det er en EU regel som sier at men ikke kan legge avgifter på GASS. :twisted:

Er det noe som er lov mere her til lands :roll:
 #399095  av inzane2012

Sånn er det å bo i Norge :(

Fikk forresten MC-klærne jeg bestilte på mandag, men selvfølgelig var jakka for liten, og samma med skoa... så da stakk jeg like godt innom ei MC sjappe og kjøpe ett nytt par med sko, kjøpte meg ett par med alpinestar gore-tex touringsko :)

Kjedelig å måtte vente 2 uker til på jakka :(
 #399102  av inzane2012

Sykkelen står antaglig i "garasjen" på mandag den ;) hehe
Og har jo fortsatt en noen kjøretimer igjen, og jakker i min størrelse er det ikke alle kjøreskoler som har, og da er det kjekt å ha eget utstyr ;)

Uansett er det irriterendes å må måtte sende ting tilbake for bytting...
 #399157  av angrykid

Om tre uker blir jeg å hente gamle mr2'en min hjem igjen.. :) Mitt hjerte smiler igjen etter mange år uten mr2 i hus..

Nå skal den forhåpentligvis shines og settes i stand, overhale motor slik at man forminsker oljeforbruk, og lage skikkelig lufting til motoren, slik at oljeforbruk ikke oppstår så fort. :)

Noen tips til hvor jeg kan finne tak i nye seter til bilen, eventuelt hvor de syr nye setetrekk så ville jeg vært evig takknemlig. :)
  • 1
  • 759
  • 760
  • 761
  • 762
  • 763
  • 1174