TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tennings problem, noen i nerheten av bærum her? :)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #398921  av niklasf91

Hei! Jeg har lagt ut en annet tråd om problemet mitt med at den bare går på 3 sylindere... Jeg har testet ut alt folk har gitt meg tips om, uten hell :( Så jeg lurte på om noen har en mr2, som bor i nærheten av Bærum, som har lyst til og hjelpe meg litt, tenkte og bytte pluggledninger fra den andre mr2'en eller fordeler, roter osv :)

Btw så har jeg en 3gen sgte :)

Håper på at noen kan hjelpe meg :D
 #398922  av niklasf91

Gidder ikke kjøpe inn nye deler, og så fungerer det fortsatt ikke... Prøver og spare litt cash her:) Da jeg veit nøyaktig hva som må skiftes ut, kjøper jeg det :)
 #399109  av niklasf91

Har gjort alt det der, ekke så lett og se om fordeleren eller rotoren ikke fungere, da fungerer det og bytte deler mellom biler:)
 #399110  av ErikG

Nå koster ikke nytt fordelerlokk og rotor mange kronene, og etter at så mange har sagt at du bør skifte det skjønner jeg ikke hvorfor det ikke er gjort..... Er ikke noe vits å få noen til å komme å hjelpe deg før du har gjort de elementære enkle tingene.
 #399120  av lasse

ErikG skrev:Nå koster ikke nytt fordelerlokk og rotor mange kronene, og etter at så mange har sagt at du bør skifte det skjønner jeg ikke hvorfor det ikke er gjort..... Er ikke noe vits å få noen til å komme å hjelpe deg før du har gjort de elementære enkle tingene.

+1
 #399126  av niklasf91

Nå har det seg slik at jeg har svært lite penger for tiden.. Mitt spm var om det var noen i nerheten av bærum her.. Det er det jeg ønsker svar på, ikke alt annet om og kjøpe nytt sett, måle deler osv... (tror dere jeg ikke har gjort alt dette fra før av?) Svar på det jeg spør om tas hjertelig imot:)