TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød TRD Sw20 Fredrikstad

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #399032  av C.s91

Noen her inne som eier en TRD(?) kitta SW20 i Fredrikstad? Står som regel på en Statoil(?) stasjon ovenfor Kiwi når jeg kjører til eller fra skolen. Kan virke som han jobber på bensinstasjonen.

Kreds for flott MR2 og den ser veldig velholdt og bra ut i lakken.

Møtte deg idag like etter rundkjøringen ved bensinstasjonen, så ut som sparco seter i bilen og.
 #399266  av trd2000gt

C.s91 skrev:Noen her inne som eier en TRD(?) kitta SW20 i Fredrikstad? Står som regel på en Statoil(?) stasjon ovenfor Kiwi når jeg kjører til eller fra skolen. Kan virke som han jobber på bensinstasjonen.

Kreds for flott MR2 og den ser veldig velholdt og bra ut i lakken.

Møtte deg idag like etter rundkjøringen ved bensinstasjonen, så ut som sparco seter i bilen og.
Høres mistenkelig ut som meg det der :p
har ikke widebodykit, men trd vinge + sorte felger, jobber på Shell på Ørebekk :)

Takk for det! Tror jeg har sett deg kjøre forbi endel ganger også, senest i dag tidlig (mandag), bilen din ser strøken ut, fet lyd når du trår på forbi også 8)

Du får komme innom og hilse på en dag veitdu :)
 #399275  av C.s91

Jeg trodde det var deg skjønner du, men var ikke helt sikker pga felgene på profilbildet ditt. Men med en såpass fet Mr2 måtte jo personen være på forumet.

Skal nok "fylle" bensin en dag. Så får man slå av en prat.