TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica St185 Rallyprosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #398697  av celica_st185

sleeper skrev:Høres kjempebra ut.. Driver og legger planer for og få justert inn bilen min litt bedre for banekjøring neste år og... ( uten og ofre noe på 402m tiden.. ) så håper det blir mer kjøring for meg på skogen til neste år og :wink:

Ja må få noen flere celicaer klare til neste år, så ikke det bare er audier som ligger på tvers med 4-trekk. Forresten helt vanvittig hvor mange supraer som er med i driftinga, var sikkert 70% supra i breisladdkvalliken :lol:
 #398701  av Offern

Skulle gjerne stilt neste år jeg om ikke det norske forsvar hadde bedt meg om å møte på madla om 2uker for å utføre førstegangstjenesten! Takk for turen forresten. veldig morro og gir blod på tann for å bli ferdig med 1 av mine :)
 #398704  av celica_st185

Har vært på madla selv, men ble bare i 3 dager før jeg kom hjem igjen. Er vanvittig glad for det nå, siden di holder på å innkalle andre jeg kjenner til rep for tiden, og 2 jeg kjenner skal på øvelse og ligge i telt en uke nå i godværet :lol:
 #399226  av celica_st185

Film fra SS4, kamera inni og på taket

Film fra Dragrace på Rudskogen nå i september

ett par bilder også...
Vedlegg
drag.jpg
drag.jpg (46.83 kiB) Vist 1921 ganger
drift.jpg
drift.jpg (49.28 kiB) Vist 1921 ganger
sladd.jpg
sladd.jpg (35.16 kiB) Vist 1921 ganger
 #399394  av celica_st185

Er egentli veldi usikker på hvor mye den yter uten restriktor, men kanskje rundt 320whp sånn som den var på rudskogen, med øl-mapping på torsdagskvelden :lol: :lol: Turboen var forresten helt vrak etter den helga, kan se det på filmen og at den har begynnt å ryke allerede på fredagen... Så leverte den inn på mandagen og henta den i går natt igjen, så jeg blir klar til "bakkeløpet" jeg skal kjøre på søndag :D Det er en rundbaneløype på Jærhagen handlesenter på Klepp, rundt på siden av bygget og litt innom parkeringshuset :)
 #399398  av Mr_Storbrua

Hvem er det som overhaler turboer for deg? Ã… hvor mye koster det?

Prøve å få noen til å filme for deg blant publikum da :)
 #399402  av celica_st185

Er turbokongen i stavanger som har laget den siste turboen for meg, så da er net nærme vei for og overhale di :) Men han driver for det meste med garret-turboer, så jeg har bygd om til det nå. Hvis du har ct26 får du kjøpt billige overhalingssett på e-bay, og er ikke så avansert og overhale selv så lenge aksling og hjul er hele
 #399407  av Mr_Storbrua

Har faktisk bestilt det tidligere idag. Skal prøve selv, iom at jeg ikke kommer til å betale 8K for en overhaling når jeg får ny på fensport for mindre :) Man får kjøpt nye aksler også på ebay, så om den også er gåen så er det jo verdt ett forsøk :) Skal bygge opp ny motor, med anna turbo etterhvert, så bare den holder ett års tid elns, så er jeg fornøyd :)
 #399526  av celica_st185

Flere bilder fra søndagen nå det var våt bane :D
Vedlegg
DSC_0295.jpg
DSC_0295.jpg (104.21 kiB) Vist 1859 ganger
DSC_0292.jpg
DSC_0292.jpg (96.21 kiB) Vist 1859 ganger
DSC_0290.jpg
DSC_0290.jpg (118.15 kiB) Vist 1859 ganger
DSC_0285.jpg
DSC_0285.jpg (103.97 kiB) Vist 1859 ganger
DSC_0242.jpg
DSC_0242.jpg (107.98 kiB) Vist 1859 ganger
 #399732  av celica_st185

Da var bakkeløpet på Jærhagen ferdigkjørt, og det ble rett og slett en solid sisteplass i klassen :lol: slet med dårlig grep i svinger og bremser som var rare, så ble bare tull. I andre runden hoppet den ene drivakslingen bak utav diffen :shock: Slo den tilbake inn igjen før finalen, men det samme skjedde igjen... Får ta ned diffen og se hva som er skjedd der bak. Planen var å kjøre på ett arrangement som skal være i Sokndal til helgen, så får slenge på en orginaldiff hvis cuscodiffen er rast :(
 #399898  av celica_st185

Grunnen til at drivakselen datt utav kan sees på bildet under... Lurer på å sveise den orginale torsendiffen jeg har liggendes og sette på mens jeg venter på ny stikkaksling til cuscodiffen. Noen som har prøvd å sveise di med hell?
Vedlegg
IMG112.jpg
IMG112.jpg (82.27 kiB) Vist 1822 ganger
 #399920  av ArildM

Må ikke holde på slikt da :mrgreen:
 #399923  av sleeper

Halla... var opptatt når du ringte i dag, og glemte og ringe opp igjen..

Ringer deg i morra så tar vi det da.. ( ps: funker greit og sveise :wink: )
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13