Ser ikke heeeeelt poenget med Undivided manifold på en Divided Turbo, men da har du muligheten for Divided senere om det ikke funka som forventet hvertfal
EFR er det beste du kan få om dagen, Hvis du leser linken under, så kan du lese deg opp til mye fornuftig:
http://www.full-race.com/articles/efrturbotechbrief.pdf
Når det gjelder clutch til dine effekter, så ville jeg kjøpt komplett ORC-clutch fra feks http://japanauto.no/deler/ogura-racing-clutcher/
Du må opp i 3-plate for å få noe "holdbart" på effekten din (momentet blir helt grassalt høyt, SÆRLIG på E85)... den råeste Metall-clutchen vil gjøre en god jobb, og holde LENGE

http://www.full-race.com/articles/efrturbotechbrief.pdf
Når det gjelder clutch til dine effekter, så ville jeg kjøpt komplett ORC-clutch fra feks http://japanauto.no/deler/ogura-racing-clutcher/
Du må opp i 3-plate for å få noe "holdbart" på effekten din (momentet blir helt grassalt høyt, SÆRLIG på E85)... den råeste Metall-clutchen vil gjøre en god jobb, og holde LENGE

- 2004 Ssangyong Rexton 270XDi
- 1993 JZX90 Mark II. 1JZ-GTE, BW S200SX-RS51, Megasquirt MS3x.
x - Jeep Gr. Cherokee 4.0
x - 1992 Volvo 940GL
x - 1989 Volvo 740 GL/TIC 232hk@1bar
x - 1987 Suzuki TS-125ER
- 1993 JZX90 Mark II. 1JZ-GTE, BW S200SX-RS51, Megasquirt MS3x.
x - Jeep Gr. Cherokee 4.0
x - 1992 Volvo 940GL
x - 1989 Volvo 740 GL/TIC 232hk@1bar
x - 1987 Suzuki TS-125ER