TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1995 Toyota Supra N/A (manuell kasse)

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #399417  av FSR

Bilde

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30810927

Original, høyrestyrt Toyota Supra uten turbo vurderes solgt. Bilen ble importert fra Japan til UK i 2006. Det er noen kosmetiske skader her og der, men bilen virker veldig bra teknisk og er pen innvendig.

Jeg kjøpte den egentlig bare for å bruke motor og girkasse i en annen bil, men etter å ha kjørt den hjem fra England har jeg kommet til den konklusjonen at jeg heller vil selge den hel enn å hugge den. Bilen er et flott utgangspunkt for en bane/driftingbil.

Bilen er i god teknisk stand og alt virker som det skal (A/C trenger påfyll). Med unntak av hjul og eksos så ser det meste ut til å være helt originalt. Hjulene er av ukjent merke, men ser mistenkelig ut som Volk Racing/Gram Lights. Eksosen er av merket Kakimoto. Bilen har fin lyd og oppfører seg helt nydelig i sving. Det sitter Dunlop SP Sport på bilen og dekkene er lite slitt.

Det er som nevnt noen kosmetiske skader som vist på bildene, men ned unntak av en liten bulk på venstre forskjerm (se bilde) så er karrosseriet veldig helt og fint. Har ikke funnet noe rust.

For mer info er det bare å ta kontakt. Bilen kan beskues på Strømmen.

OBS! Bilen er kun momset inn og ikke registrert på norske skilt!
 #399663  av FSR

bjornalf skrev:ca pris? 30k?
Står vel i annonsen? 30k blir i så fall uten motor/kasse. Må ha litt over 40 om jeg skal selge komplett :)