TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Photoshoot SW20 WideBody

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #399880  av inzane2012

niklasf91 skrev:
inzane2012 skrev:Flotte bilder ja :) TRD2000GT er det tøffeste kittet til denne bilen uten tvil! ;)
Enig der;) Veldig fornøyd med bilen! Synd det er så vanskelig og godkjenne kittet :P
er du sikker på at du må godkjenne kittet da? di ytterste punkta på bilen er vel fortsatt speila vel? og du trenger jo ikke sette på spacere om du har breie nok felger...
men i staten sine øyner så har vel denne bilen 2000gamp og er ikke trafikksikker...
 #399909  av niklasf91

inzane2012 skrev:
niklasf91 skrev:
inzane2012 skrev:Flotte bilder ja :) TRD2000GT er det tøffeste kittet til denne bilen uten tvil! ;)
Enig der;) Veldig fornøyd med bilen! Synd det er så vanskelig og godkjenne kittet :P
er du sikker på at du må godkjenne kittet da? di ytterste punkta på bilen er vel fortsatt speila vel? og du trenger jo ikke sette på spacere om du har breie nok felger...
men i staten sine øyner så har vel denne bilen 2000gamp og er ikke trafikksikker...
Bilen har 255 breide dekk, men det holder ikke, må ha spacere! Bilen har 270gamp, og ja, det er litt for mye for bilen syns nå jeg :P Men gøy er det! :D
 #399940  av niklasf91

inzane2012 skrev:da må du ha breiere felger da vettu ;)
Egentlig, men nå har jeg brukt nok penger på hun! :P
 #399957  av niklasf91

inzane2012 skrev:blir det noen gang nok?? bare se på f.eks firewalk, eller ESX eller Markus sin ;) blir aldri nok :P
Du har rett i det :P men nå skal hun selges da, så da syns jeg at jeg har spandert nok! Neste mann kan ta over jobben som pengekasse :)