TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #399948  av Mr_Storbrua

Drafter skrev:
Mr_Storbrua skrev:Men han trenger ikke sitte på samme sykkel.. kan kjøre egen sykkel.
Kan oppfriske disse nye reglene for de fleste gamlingene her inne som kjørte sykkel når det var moderne med briller og kondomlue.
Dersom du skal øvelseskjøre med MC på ledsager være minst 25 år og hatt lappen sammenhengende i 5 år.
Intercom er også påbudt.
Han må også ha en sykkel som går fort nok til at han kan hente igjen fører eleven.
Det var det jeg visste da :)
 #399949  av inzane2012

ett kjapt lite bilde av nye sykkelen min! ;) gleder meg som en liten unge til våren kommer igjen så jeg kan bli ferdig med sykkellappen, og jeg tviler på at det kommer til å bli noe sykkelkjøring utover høsten, kjenner ikke så mange som kan lærekjøre med meg, bortsett fra onkelen til samboeren min, men han har ikke egen sykkel og er over 190 høy og veier vel litt over 100kg ha og, så det er jeg ikke så interessert i å ha på baksetet :P
Vedlegg
IMAG0274.jpg
IMAG0274.jpg (154.41 kiB) Vist 734 ganger
 #400040  av Noxan8

da var jeg oppe på beina igjenn også :p hehe :) måtte huke en grei laptop i dag så jeg fikk komme meg på nett å se hvordan det står til her :P
 #400044  av Noxan8

jacquelin skrev:Bra du er tilbake. :D Hvordan står det til med deg? :)
jo det går meget bra, ser McLarren har gitt dere en bra oppdatering, men han bomma en uke ang operasjonen da :P å dagene er ikke lange å tunge lengre, det skyldes vel all morfinen å annet skvip de pumpet i meg :p humøret er på topp å tar i grunn det hele med et stort smil, selv om det er sinnsykt kjipt at bilen ble såpass krølla som den er :( de på sykehuset fylte også i meg 20 liter overlast med vann xD så jo ut som en feit bodybuilder på 96KG+ en stund xD hehehehe :P men ellers husker jeg fint lite fra ulykka, annet enn at jeg kjefta som bare det på han stakkars mannen som holdt meg i stabilt sidelie fordi det var vanskelig å puste :mrgreen:
 #400047  av jacquelin

Det var godt å høre. :) Hehe, er greit å ikke ha vondt da. :P Fyller deg med vann? Gjør de det? Hvorfor? :P Kan tenke meg det må ha vært litt rart. :lol:
 #400050  av Noxan8

jacquelin skrev:Det var godt å høre. :) Hehe, er greit å ikke ha vondt da. :P Fyller deg med vann? Gjør de det? Hvorfor? :P Kan tenke meg det må ha vært litt rart. :lol:
husker ikke å ha noe smerter, ja var full av vann mens jeg lå i koma, de gjør dette for å hindre blodpropp og for å opprettholde veskeballansen i kroppen, fikk vite at de hadde fylt etter blod 2 ganger på meg, hehe, alt randt rett gjennom pga lungene xD men, det meste er bra nå, bare armen igjenn :) har slutta å røyke da, sånn btw :P
 #400051  av Noxan8

takk arild og inzane ;D
 #400055  av EXS

Noxan8 skrev:da var jeg oppe på beina igjenn også :p hehe :) måtte huke en grei laptop i dag så jeg fikk komme meg på nett å se hvordan det står til her :P

godt og høre at du er "på beina" igjen :D

du få begynne og tråle nettet etter en ny mr2 :wink:
 #400056  av EXS

celicat23 skrev:
EXS skrev:Battlefield 3 beta ute nå :D
Satt og spilte i stad på xbox og... var ikke sånn super imponert egentlig :? Tror hjernen min er alt for besudlet av call of duty...

syntes det var bra jeg, likte spesielt våpenfølelsen og lyden.... men merket godt at det er en beta utgave.

hva var det du ikke likte?
  • 1
  • 764
  • 765
  • 766
  • 767
  • 768
  • 1174