TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #400551  av inzane2012

celicat23 skrev:
Julebrus skrev:Ikke lenge til Battlefield 3 kommer, og da kan jeg reine med at alt sosial aktivitet forsvinner helt til sommern igjen :P
Håper dice gir oss en rocket launcher med varmesøkende raketter så vi kan skyte ned helikoptere. Fuck så lei jeg er av skrikete drittunger som baseraper med helikopterene uten at jeg får gjort en dritt med det :? Og hva med 10 sekunder spawn protection eller noe, så det blir slutt på at folk løper inn i basen for å skyte på alle med en gang de spawner?

Det blir spawn protection eller hva du vil kalle det i BF3, slik at fienden ikke kan spawnrape på samme måten som i BC2 :) så nå slipper du at helikoptera flyr rundt inni basen og laga kvalm, nå må di holde seg uttafor istedet :P
 #400618  av inzane2012

gleder meg som en unge til den filmen der ja :) mangla bare en skikkelig spillefilm om Justice League og da, med alle heltane fra DC Comics :P

on another note, nettopp kjøpt meg ny pc skjerm, en Samsung SpinPoint P2270HD LED skjerm, kanon bildet på den, men dog ett lite problem, auto adjustment funka vist ikkje, sånn at skrifta på nettsidene og sånt er ganske utydelig, fikk det samme problemet med den gamle spinpoint LCD skjermen min, men når jeg trykka på auto knappen så ordna det seg... noen her som har peil på hvorfor denne ikke fungerer på skjermen min? bruker forresten HDMI kabel om det skulle ha noe å si...
 #400665  av mr292

Hi again

it seems the trick consists of going to source list - select the HDMI source - go to "Tools" - "Edit name" and use the one called "PC" among the predefined ones. If I use for example the one called "DVI" it doesn't work porperly.

Anyway it looks solved now, I hope the post could help anyone else.

Thanks a lot

leste meg ned til "svaret", var i hvertfall løsningen for personen i forumet celicat23 posta en link til.
 #400677  av FireWalk

Jeg har lenge forsøkt å få tak i en serie nå men alle torrenter jeg finner er døde. Ingen som seeder.
Serien heter "The visitor" og er fra 1997. Scifi serie om en som blir bortført av aliens og som kommer tilbake noen tiår senere med et mission om å redde menneskeheten fra den sikre undergang. Hjelper forskere til visse gjennombrudd osv. Militæret er konstant etter han og så er det så klart også en tredjepart som etter hvert kommer inn i bildet etter hvert. :wink:

Jeg klarer IKKE å finne denne serien noe sted.. iallefall ikke som jeg klarer å laste ned :\ Noen som har noen tips? Noen må jo ha den.. den må jo ligge der ute et sted.. finner jo langt eldre serier tilgjengelig. :shock:
 #400691  av ArildM

Oisann. Var bare link til den første episoden der ja :?
Var jaggu vanskelig å finne den serien der :!:
 #400692  av FireWalk

ArildM skrev:Oisann. Var bare link til den første episoden der ja :?
Var jaggu vanskelig å finne den serien der :!:
Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Ligger jo langt eldre serier ute for nedlasting over alt. Og den serien der har jo fått 7,7 i karakter på tv.com også.. ( http://www.tv.com/shows/the-visitor/ )
frustrerende å ikke finne den! :mrgreen:
  • 1
  • 767
  • 768
  • 769
  • 770
  • 771
  • 1174