TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Auduns MR2 MK2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #400229  av Audun F

john_e skrev:Det skal være litt drenering av kanalene ja, men det skjer i et par glipper mellom falsene helt nederst :)
De gummiproppene på undersiden tetter hullene som skal brukes til hulromsvoks/oljeinsprøytning.

Men forresten, er det ikke dreneringsslangene som ender ut i gitteret ved bakvinduene da?
Hmm, godt poeng, mulig jeg husker feil her :)
 #400232  av DanielJ

Driver å setter sammen min igjen nå, og lurer litt på det med dreneringen jeg også. Tidligere har dreneringsslangene bak gått ned i coupe'en, skal det være slik? Det er jo ikke noe feste eller hull i "gitteret" bak siderutene for å feste slangen.. Skal slangene gå inn i coupe'en sliknde gjorde tidligere?
 #400239  av DanielJ

john_e skrev:Dreneringsslangen fra taket skal stikkes ned i plastboksen som ligger på innsiden av gitteret.
Sånn er det på begge sidene :)
Stikkes inn hvor? Fant ingen plasser i går.. :?
 #400433  av galx

DanielJ skrev:
john_e skrev:Dreneringsslangen fra taket skal stikkes ned i plastboksen som ligger på innsiden av gitteret.
Kan hjelpe deg i morgen med det :)
 #400440  av DanielJ

galx skrev:
DanielJ skrev:
Kan hjelpe deg i morgen med det :)
John Arne (oppretteren) skulle også se litt på det..
 #400808  av Audun F

Har begynt så smått å kline på litt svart guffe under bilen nå. I tillegg fikk jeg en pose med deler fra Toyota i dag også :D
Litt montering av smådeler...
Litt montering av smådeler...
194.jpg (195.84 kiB) Vist 233 ganger
Før tectyl...
Før tectyl...
195.jpg (315.98 kiB) Vist 233 ganger
Etter tectyl! HÃ¥per dette blir riktig...
Etter tectyl! HÃ¥per dette blir riktig...
196.jpg (486.62 kiB) Vist 233 ganger
"Garasjen"
"Garasjen"
197.jpg (300.34 kiB) Vist 233 ganger
Ellers så kikka jeg litt på radiatoren jeg kjøpte for en stund siden. Det er en Mishimata som er laget for MR2 ('90 modell sådan står det på esken). Er det noen som har erfaring med passform på disse? Den ser alt for stor ut!? :|
 #400811  av DanielJ

Den passer utmerket vis det er Mishimoto alu radiator beregnet for 3SGE! Den har jeg selv på min bil, og trengte kun å kappe litt på skruen for den øverste luftenippelen. Den ble litt for lang og tok litt i siden på chassiet. Krute god radiator :wink: Motoren holder riktig tempratur hele tiden ved normal kjøring! :wink:
 #400824  av Audun F

DanielJ skrev:Den passer utmerket vis det er Mishimoto alu radiator beregnet for 3SGE! Den har jeg selv på min bil, og trengte kun å kappe litt på skruen for den øverste luftenippelen. Den ble litt for lang og tok litt i siden på chassiet. Krute god radiator :wink: Motoren holder riktig tempratur hele tiden ved normal kjøring! :wink:
Du har vel ikke et bilde av installasjonen? :)
 #400855  av DanielJ

Nei har ikke det, men kan ta av dekselet over radiatorem og ta bilde vis jeg husker det.
 #400856  av Audun F

DanielJ skrev:Nei har ikke det, men kan ta av dekselet over radiatorem og ta bilde vis jeg husker det.
Det hadde vært gull - for jeg aner virkelig ikke hvordan denne skal få plass. Jeg har prøvd å finne ut om det er noe dimensjonsforskjell på karroseriet mellom NA og Turbo, men finner ingen info - og vil heller ikke tro at det er forskjell...

Takk takk :D
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 73