TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #400900  av ErikG

3rlend skrev:noen som har prøvd forza 4 ? :D
Jeg har spilt det en del. Synes det er bra jeg da. Men mangler Starlet der... GT5 har flere biler, spesielt innen japanske merker.
 #400905  av inzane2012

jeg syns GT5 bommer ganske grovt på en del ting... Du kan ikke gjøre så mye med bilene som jeg skulle ønsket slik som du kan i Forza med bytte av motor og pustehjelp ol... i tillegg når en så basic ting som å bytte felger bare kan gjøres på disse premium bilene så blir jeg litt irritert... en blanding mellom styling mulighetene som har vert i tidligere NFS spill og tuning biten til Forza mixa inn med GT5 hadde gitt det ultimate bilspillet i mine øyner vertfall :)
 #400907  av EXS

spiller det nesten hver kveld, helt ok spill, som forza3 på steroider
 #400990  av ArildM

Nice! Gleder meg at det er friske pust ute å går i bilbransjen etter en del år med trasige og kjedelige design!
 #400991  av McLarren

ArildM skrev:Nice! Gleder meg at det er friske pust ute å går i bilbransjen etter en del år med trasige og kjedelige design!
+20 på den der, de fleste biler per dags dato er litt gammeldagse og kjedlige...
 #400994  av inzane2012

vist Ford beholder alt fra den konsept bilen der, ikke minst den måten dørene blir åpnet på skal jeg vere førstemann i køen her til landet for å kjøpe den bilen!
 #400999  av harared

Blir veldig praktisk i vinter norge den der.
Se for deg du skal åpne begge dørene i en middels snøstorm, enten forsvinner bilen med dørene fungerende som et seil eller så blir bilen fyllt med snø på få sekunder.
Stillig, tja. Praktisk, tjnei. :)
 #401000  av mr2storbrua

inzane2012 skrev:vist Ford beholder alt fra den konsept bilen der, ikke minst den måten dørene blir åpnet på skal jeg vere førstemann i køen her til landet for å kjøpe den bilen!
Nå overdriver du vel, har du tenkt å kjøpe FORD?? :shock: :lol:
 #401003  av Drafter

mr2storbrua skrev:
inzane2012 skrev:vist Ford beholder alt fra den konsept bilen der, ikke minst den måten dørene blir åpnet på skal jeg vere førstemann i køen her til landet for å kjøpe den bilen!
Nå overdriver du vel, har du tenkt å kjøpe FORD?? :shock: :lol:
Fiks Og Reparer Daglig.
Finnes kun en regel her i verden og det er at man SKAL holde seg unna Ford, Vag og franske biler....
 #401004  av inzane2012

Ford har nå komt seg betraktelig di siste åra da :)

Men siden jeg tviler sterkt på at Ford kommer til å bruke di dørene i sine produksjonsmodeller, så er det vel ikke noe fare for at jeg blir Ford mann med det første :P
 #401011  av Julebrus

Det Ford lager for det Amerikanske markedet er utrolig bra og tøft, tenker spesielt på Mustang.

Den drittet Ford lager for Europa vil dem ikke ha en gang. Det som finnes av Ford i Europa produseres i UK, og det sier kanskje litt :P
 #401023  av celicat23

Jævla helikopter HORER skal DØ !!!!!!!!!!!!!!!!

Gleder meg, gleder meg, gleder meg! Ser allerede at noobs'a som alltid kjørte helikopter rundt & rundt har begynt å klage at de kan ikke lenger gjøre spillet surt for alle andre. MUUUHAHAHHAHAHAHAHA!!!! STINGER UP YOUR ASS BIII-OOTCH!!!
 #401031  av 3rlend

Julebrus skrev:
Suger balle forhold til gran turismo 5..
gran turismo 5 suger baller etter min mening :P
jeg syns forza 3 og gt5 er ala samme spillet.
forza 4 knuser gt 5:)
men DET er min mening :P
  • 1
  • 769
  • 770
  • 771
  • 772
  • 773
  • 1174