TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carina E TTE vurderes solgt

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #400716  av Acidron

Vurderer å selge min Carina E om jeg får ett greit bud på den.

Den er EU-godkjent nå i sommer, for å få den godkjent ble det byttet bremseskiver, klosser og slanger foran. Bak så åpnet jeg bremsene og så over at det så greit ut. Byttet også bremseveske på bilen.
Har kjøpt inn regreim som vil bli byttet før evt salg. Plugger og toppdekselpakning har blitt byttet nå i høst.
Bilen ble hellakkert i 2005.

Det som er gjort med bilen:
-TTE leppe foran og bak
-TTE skjørt
-TRD emblem i grill, kan lett fjernes
-Green Air åpent luftfilter
-Facelift grill
-Hvite blinklys
-Øyelokk
-2,5" rustfrieksos fra cat med 3" lyddemper bakerst.
-Sparco gulvmatter, orginale gummimatter følger med.
-17" sommerdekk med mønster nok til minst 1 sesong til.
-15" vinterdekk, 1 sesong gamle.
-Senket 40mm, har orginale også.
-Anlegg
-Nye KYB støtdempere bak

Anlegget består at Infinity høyttalere i dørene foran, diskanter på dashbord og 2 infinity coax i hattehylla. Har også 2x12" som ikke sitter i bilen akkurat nå. Spilleren er en ganske ny Kenwood spiller med AUX og USB. Disse koblingspunktene er på baksiden av spilleren men det er trekt kabler inn til hanskerommet slik at det er lett og komme til.

Olje blir byttet hver 5000km

Har sikkert glemt noe, så kommer jeg på noe legger jeg inn det senere.
Vedlegg
annonse1.jpg
annonse1.jpg (500.74 kiB) Vist 3781 ganger
Sist redigert av Acidron den 24 feb 2012 17:30, redigert 2 ganger totalt.
 #400717  av Acidron

Bilen er forresten en 1993 mod.
Denne er produsert i Japan, det vil si bedre skrudd sammen og mindre rust.

Bilde er dårlig, men det var det jeg hadde nå, skal prøve å få tatt ett bedre bilde til uka, om været tillater det.
 #400904  av Acidron

Skal prøve å ta noen i morra. Blir også byttet regreim i morra!
 #400972  av Acidron

Da er reg.reim byttet og bilder av bilen tatt. Beklager at det ikke kom noen bilder i går men ble for mørkt før jeg fikk tatt noen bilder. Ble litt mørkt i dag også, men prøvde så godt jeg kan og få tatt noen. Ble litt lang lukkertid og litt ustø hånd, så bildene er litt uklare.
Vedlegg
Uten skilter 1.jpg
Uten skilter 1.jpg (741.32 kiB) Vist 3648 ganger
Med sommerfelger
Med sommerfelger
Fra siden.jpg (1023.41 kiB) Vist 3646 ganger
 #401005  av Robin1994

se der ja, fin bil ja :wink:

hvor har du fått tak i den bakleppa for bakfangeren?? er det original TTE leppe? mangler bare en sånn leppe bak så har jeg komplett TTE styling :p + at jeg mangler GTI spoileren på bakluka for sedan utgaven :)

fikk tak i frontleppe, sideskjørt, vanelig toyota spoiler bak og aluringer for speedometer for en utrolig billig penge :p
 #401013  av Acidron

All stylinga er orginale deler på denne. Bakleppa kommer også fra Toyota. Men dem selger ikke disse lenger, er ett av de siste settene som ble solgt som sitter på den bilen der. Hadde 1 sett liggenes før men solgte det for snart 1 år siden.
Har sett dem selge uorginal GTI spoiler på en nettside, men husker ikke hvor det var.

Har du Carina E selv, eller driver du og handler inn deler før du har kjøpt deg en?
Det gjorde iallefall jeg, siden den stylinga er ikke lett å få tak i lenger.
 #401022  av celicat23

Robin1994 skrev:..at jeg mangler GTI spoileren på bakluka for sedan utgaven :)
GTI kom ikke i sedan utgave, så du skal lete lenge etter den spoileren :wink:
 #401029  av McLarren

celicat23 skrev:
Robin1994 skrev:..at jeg mangler GTI spoileren på bakluka for sedan utgaven :)
GTI kom ikke i sedan utgave, så du skal lete lenge etter den spoileren :wink:
ST191L-AEMVFW er modellkoden på GTi sedan, så det finnes nok en eller annen plass her på jorda... :)
 #401055  av Robin1994

ja har en matt rød/hvit carina E sedan XD

vet at det ble produsert GTI versjoner som sedan også, det har jeg sett i utlandet. men sikkert ikke i Norge.

jeg har kjøpt meg styling for snart ei uke siden, så det var litt skade på frontleppa, sideskjørt så det blir vel garasje jobb på meg fremover. tar med stylinga og får lakkert det i Ferarri rød på skolen jeg går på for en billig penge. ;p

så jeg mangler bare baklukespoileren og bakleppa for bakfangeren så er det komplett styling her altså :p

men ska selge carinaen jeg har nå og kjøpe meg en som er gått litt mindre enn 460 000km XD

tenkte å legge ut en tråd om oppussinga av delene inne på forumet her :p men vet ikke når, skal si ifra hvis noen er intereserte i å følge med :)
 #401072  av Acidron

Du kan få kjøpe min. Da er trenger du ikke å pusse opp :P
 #401078  av Robin1994

hehe. skal vente litt med å kjøpe bil. blir 17 nå 1.desember så har egentli god tid på meg på å kjøpe bil. er på jakt etter siste styling nå så jeg har alt liggende til bilen blir kjøpt inn :)
 #404535  av Acidron

Litt usikker på pris, tenkte jeg skulle se hva folk bydde for den :)

Beklager sent svar.... :oops:
 #407417  av Acidron

Oppdatert litt.

Nye KYB støtdempere bak på den nå :)

Bud mottas på PM :)