TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #401186  av celicat23

Har spilt konstant siden jeg kom fra jobb :oops: Helt konge.. Og dakkar de som prøvde å kjøre helikopter, de ble skutt ned fort de :lol: Jobba meg opp til rank 8 eller 9. BF3 blir nok "hoved" spillet, så blir MW3 bare sånn når jeg må ha en liten pause fra BF3. Greit med litt variasjon :lol:
 #401196  av EXS

bare meg som hadde server problemer på slutten? var faenme bein umulig og finne en ledig hardcore sever på rush eller CQ
 #401197  av celicat23

Jeg spilte frem til midnatt, og så lenge jeg ikke prøvde meg på server browser'en så fungerte det helt fint å finne servere. Men måtte bytte server etter 3-4 kamper hver gang for alle startet bra med null lag, og så ble det værre og værre ettersom belastningen ble stor :? Og det er fortsatt bugs fra beta'n tilstede, så det lukter litt at de har pressa på for å få ut dette før MW3, koste hva det koste vil. Tror de skyter seg litt i foten med for lite servere + bugs, det er ikke akkurat måten å vinne nye kunder på....

...så gleder meg til MW3 kommer, så det forsvinner en del dødvekt fra battlefield serverene :lol:

Dette er forresten på xbox. Hørte PC (OMFG! PC IS SO L337!!! MY DUAL 580 CARDS WILL 0WN!! CONSOLES SUCKS!!! - folka) hadde en del problemer.
 #401248  av inzane2012

Syns ikke squad oppsettet til BF3 er noe særlig, syns det var ganske dårlig på BC2, men på BF3 er det direkte rævva... Nå har di jo endelig fått fingeren ut av avgassrøret sitt og skjønt at dedikerte servera på konsoll er veien å gå, meeen også her har di bæsja på leggen med å lage aaaaaaaaaaaaalt for få hardcore servera... Syns Dice har mye å lære av CoD serien når det kommer til partylobby og gamelobby, der er det veldig oversiktlig og fint, pluss at der har du muligheten til å hoppe ut etter hver runde, isteden for å vente til reste runde begynner før du kan quitte...

Når det er sagt er BF3 ett ganske så supert spill igrunn, ett hav av muligheter til å cusumize våpnene, samt om du haaaaaate heli-horer, så er det bare å velge en infateri server så slipper du å bekymre deg for tanks og fly og helikopte :)

PS: Noen andre her som har er enige at måten Dice har lagt opp PC utgaven på, mtp at du må bruke INTERNETT LESEREN som meny for spillet, er så innigamperævva bak mål at folk som har kjøpt det på pc burde få pengene tilbake? Fy faen fo ett system! Jeg blei rett og slett så forbanna over det opplegget der, at etter 20min på pcen så satte jeg meg i bilen, kjørte 45min avgårde til nærmeste MIX storkiosk og kjøpte BF3 til xbox...
 #401253  av harared

Julebrus skrev:Rett rundt svingen finner vi Norskegrensa. MÃ¥ le. :lol: :lol:
wwwww.jpg
Er vel ikke uten grunn at svenskene bygger de nye vegene i Norge :)
Er mye dårlige veger i Svergie også bare at forskjellen er at hovedvegene har bra standard der. Rart, de får det til uten bomveger??
 #401257  av celicat23

inzane2012 skrev:meeen også her har di bæsja på leggen med å lage aaaaaaaaaaaaalt for få hardcore servera... Syns Dice har mye å lære av CoD serien når det kommer til partylobby og gamelobby, der er det veldig oversiktlig og fint, pluss at der har du muligheten til å hoppe ut etter hver runde, isteden for å vente til reste runde begynner før du kan quitte...
Gjelder ikke bare hardcore. De har alt for få servere, punktum. I går var det ett helvete å komme inn på servere, og når du først kom inn så tok det ikke lang tid før det begynte å lagge etter hvert som belastningen økte. Og være flere i squad å prøve og joine en server virker rett og slett bare ikke - du kommer aldri inn. De driter seg fullstendig ut. Er nok mange nye folk som aldri har spilt battlefield før som bare gir opp og går tilbake til COD.
 #401260  av Julebrus

harared skrev:
Julebrus skrev:Rett rundt svingen finner vi Norskegrensa. MÃ¥ le. :lol: :lol:
wwwww.jpg
Er vel ikke uten grunn at svenskene bygger de nye vegene i Norge :)
Er mye dårlige veger i Svergie også bare at forskjellen er at hovedvegene har bra standard der. Rart, de får det til uten bomveger??
Synes ikke det finnes mye dårlige veier i Sverige, kanske på grena fordi Svensker ikke har interesse i Grensa.
Synes det er samme standar de fleste stedene bare at hovedvegene er breiere. Disse veien ble laget for 40 år siden og er like fine, og Svenskene blander asfalten med noe annet, som gjør det til en drøm og kjøre på. Norsk asfalt er grusomt og kjøre på. Det er en grunn til at Sverige har det beste veinettet, og det tryggeste ladet og kjøre bil i. Svenskene gjør det meste bedre, dem er storebror :mrgreen:

Beste med Sverige er bilmiljøet :wink:
 #401266  av mr2storbrua

Det skal også nevnes at det er vanskeligere/mer kostbart å bygge vei i Norge... Men skulle jo tro at oljepenger hadde utligna den forskjellen og vel så det :roll:
 #401270  av Julebrus

mr2storbrua skrev:Det skal også nevnes at det er vanskeligere/mer kostbart å bygge vei i Norge... Men skulle jo tro at oljepenger hadde utligna den forskjellen og vel så det :roll:
Leste et sted at hvis Norge skulla bygge samme veinett som Sverige måtte det brukes noe rundt 4-6 tusen milliarder.

Tror det ikke er så mye vanskeligere å bygge vei i Norge, men mere om man bygger det skikkelig.
I Nord-Sverige og mot grensa mot Finland har Sverige like røft tereng som oss, men veistandarden er lik som i resten av Sverige. Og veiene er laget for og tåle frost og kulde :wink:
 #401349  av mr2storbrua

Good one, Arild :lol: Hvor kjøpte du den?

Husk å stille klokka på forumet folkens! Brukerkontrollpanel -> Innstillinger -> Sommertid <Nei>
 #401357  av Drafter

mr2storbrua skrev:Det skal også nevnes at det er vanskeligere/mer kostbart å bygge vei i Norge... Men skulle jo tro at oljepenger hadde utligna den forskjellen og vel så det :roll:
Nå skal jo visstnok alle oljepengene gå til EU sine problemer og mangler foreslo dem.
Siden vi fant så mye olje som vi ikke hadde bruk for.
  • 1
  • 771
  • 772
  • 773
  • 774
  • 775
  • 1174