Har prøvd å finne en grei mk2 Hardtop til salgs omtrent siden jeg solgte min forrige mr2 (93 mod). Fant en til slutt i Holland. Helt original 90 modell gti (3SGE) solgt ny i Holland. Bilen har 191000 på telleren, og ut i fra en totalvurdering av interiør osv. tror jeg nok dette stemmer. Hentet bilen selv og kjørte den hjem. 115 mil gikk uten problemer.
Har masse planer for bilen, og kommer til å legge ut oppdateringer samt bilder av dette her på denne tråd. Synes selv det er utrolig artig og inspirerende å lese andres prosjekt tråder her på forumet. Er ikke den som ytrer meg mest her inne, men er mest passiv leser. Forhåpentlig blir det litt mer aktivitet fra meg fra nå av.
SÃ¥ litt om planene for bilen:
Første prioritet er å få registrert bilen.
- Ta litt små rust nederst på førerdør og litt på kanal (evt annet jeg finner)
- Oppgrader bremser til originale revisjon 2
- Bytte alt av foringer, og litt annet diverse.
- 94 baklykter, 92+ frontleppe, vurderer også 94 vingen og diskret styling i forbindelse med fremtidig hellakering.
- Nye felger kommer etter hvert.
- Har også noen tanker om motor, men tar dette senere.
- Interiøret skal også på sikt få seg en oppgradering.
Kommer sikkert på mer etter hvert, men vil ta litt tid dette. Har akkurat bygd hus, og garasje/verksted skal settes opp førstkommende vår/sommer.
Har masse planer for bilen, og kommer til å legge ut oppdateringer samt bilder av dette her på denne tråd. Synes selv det er utrolig artig og inspirerende å lese andres prosjekt tråder her på forumet. Er ikke den som ytrer meg mest her inne, men er mest passiv leser. Forhåpentlig blir det litt mer aktivitet fra meg fra nå av.
SÃ¥ litt om planene for bilen:
Første prioritet er å få registrert bilen.
- Ta litt små rust nederst på førerdør og litt på kanal (evt annet jeg finner)
- Oppgrader bremser til originale revisjon 2
- Bytte alt av foringer, og litt annet diverse.
- 94 baklykter, 92+ frontleppe, vurderer også 94 vingen og diskret styling i forbindelse med fremtidig hellakering.
- Nye felger kommer etter hvert.
- Har også noen tanker om motor, men tar dette senere.
- Interiøret skal også på sikt få seg en oppgradering.
Kommer sikkert på mer etter hvert, men vil ta litt tid dette. Har akkurat bygd hus, og garasje/verksted skal settes opp førstkommende vår/sommer.
Vedlegg
Sist redigert av Nils den 14 mai 2013 01:57, redigert 1 gang totalt.
- 90 MR2 GTI Hardtop
X 93 MR2 GTI
X 93 MR2 GTI