TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Streamern pÃ¥ plass

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #39961  av Mr2 Mk2

Har kjøpt Mr2 streamer fra Proson,og fikk den på for en stund siden..Men har helt glemt å ta bilder men fant noen som viser litt..

Jan Erik-Jalla vinylene på lyktene er nå long gone som du kan se :lol:
Vedlegg
mr2 streamer41.JPG
mr2 streamer41.JPG (106.6 kiB) Vist 2171 ganger
mr2 streamer31.JPG
mr2 streamer31.JPG (98.73 kiB) Vist 2171 ganger
mr2 streamer1.JPG
mr2 streamer1.JPG (93.13 kiB) Vist 2171 ganger

#39964  av proson

Se der ja! Det ble jo meget bra! :wink:

#39966  av Mr2 Mk2

Syns det ble skikkelig stilig jeg,bedre enn bildene klarer å vise :wink:

Men en ting jeg lurer på er hvor lenge jeg får ha det der :roll: :?

Derfor lurer jeg på:Amund du sa du hadde lest et sted om hvor det var lovlig osv,og at detg var lov så lenge det ikke var bakgrunn på det.Vet du hvor jeg kan finne bevis på dette,så jeg har noe å stille opp med den dagen jeg blir stoppet pga dette?

#39967  av Amund

på ruta di, helt ute i sidene, skal det vere noen små korte, nesten usynlige streker. Ned til der kan du ha streamer, dvs, de strekene er vel der bare dersom ruta er rimelig ny..

Dessuten er det noe med sikt, og den streameren går vel bare ned 7-8cm?
hør med abc-reklame, eller tilsvarende, de hvet hva som er lovligt..! :wink:

#39968  av Mr2 Mk2

bygger nok noe mer en 7-8cm...Men bare unnskylder meg med at vindusviskerne akkurat ikke kommer opp til streameren snakk om en halv mm klaring..Så da sier jeg bare:"dårlig sikt?hmm da er det rart jeg ikke har vindusviskere rekker opp dit da" eller noe i den dur,og det er faktisk ikke i veien for sikten i det hele tatt :) da hadde det ikke vært der :wink:

#39969  av Amund

Da er streameren din bredere enn min, mener at den var under 10 cm i vert fall.. En slipper nå unna med så mye merkelig..

#39970  av Mr2 Mk2

Amund skrev:Da er streameren din bredere enn min, mener at den var under 10 cm i vert fall.. En slipper nå unna med så mye merkelig..
Men dette er endel faktisk veldig grinete på,jaja får kjøre så lenge det varer :D

edit-Bestemt deg for hvor du skal ha din da?

#39982  av Amund

vi får se, når den tid kommer.. :wink:

#39993  av Hobbes

Det er ikke for sikten ut de har lagt ned forbud mot streamers. Det er for sikten inn. Slik at de kan se personen som kjører når fotoboksen tar bilde.

#39996  av Toymr2

Det skal komme noen bilder av streameren min også... 8) Samme dag jeg satt den på, var det en som fortalte meg at man kunne bli stoppa og få 1500 - 2000 kr i bot (fler som sa det da men :? ) Kjørte med den i noen dager, tok litt bilder og rev den av. Noen slik bot har ikke jeg råd til akkurat nå nei... Men jeg vet ikke helt uansett jeg. Mange mente det var skikkelig stilig da, men jeg synes at en hvit streamer var litt gale på en svart bil...

#40022  av Mr2 Mk2

Hobbes skrev:Det er ikke for sikten ut de har lagt ned forbud mot streamers. Det er for sikten inn. Slik at de kan se personen som kjører når fotoboksen tar bilde.
Ahh ok den var ny for meg gitt,lærte no nytt idag å gitt :)
Men jeg er så lav at det ikke er noe problem :lol:

#40066  av jumbo

Forundrer meg ikke... bortsett fra at det aldeles ikke er noe påbud om at føreren skal være gjenkjennelig på bilder forøvrig... ingen forbud mot å bruke bilens solskjerm, bruke caps, finlandshette om du så vil...

#40133  av MRQuoc

jeg måtte ta vekk min .. fikk mangel faktisk fra biltilsynet da jeg var der .. men så liker jeg det uten så det var helt greit. jeg skal begynne å kjøre med paintballmaske :P

#40162  av chris

jumbo skrev:Forundrer meg ikke... bortsett fra at det aldeles ikke er noe påbud om at føreren skal være gjenkjennelig på bilder forøvrig... ingen forbud mot å bruke bilens solskjerm, bruke caps, finlandshette om du så vil...
eller hjelm med sort visir :P

Man slipper å bli tatt i fotobokser om man kler seg ugjenkjennelig i hvert fall.. de er nødt å identifisere føreren.. uansett om de har nummerskiltet eller ikke.