TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 3rlends Mr2 Turbo! Promqueen!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #401500  av 3rlend

ikke mye som har skjedd i det siste annet en at jeg plaaages -.-

siden BC restarter seg selv hele tiden, så tenkte jeg at jeg skulle sjekke litt ledninger, solenoider å duppe ditter som jeg egentlig ikke vet hva er :)

skrudde opp solenoiden (den som slipper "falsk luft" ut før wg. regner med dette er solenoiden? :P)

der var det eir og en dårlig oring.
renset dette. skaffet ny oring, skulle montere så sa d piong. så fløy stempelet og fjæra av gårde, ned i etasjen under (graven) så ned i masse vann, å den fant jeg aldri igjen :)

skit au, skal uansett demontere hele BC.
resultatet var jo da at ingenting styrte ladetrykket :)

Må si bilen funker utmerket på 1.2 bar :)
kanskje ikke det beste.

men, gjennombrudd. bc restartet seg ikke lenger.

helt til imorgest! :evil:
¤%&¤#%&/&&%¤%&/¤!

bilen har aldri fjusket så mye før.
Ã¥ etter jeg kom hjem fra jobb. (bilen var varm)
bilen sto i fri, ga full gass, å den døde helt på 4k rpm. da restartet Bc seg også.

Torsdag skal slaven jobbe sent og jeg har mulighet til å stikke av i garasjen :D
regner med jeg fjerner hele bc opplegget da.

ellers...................
venter på lønn så jeg får hentet en TD06 turbo :)
 #401521  av FT86

Fin bil du har :) skal følge med videre :)
 #401546  av Rangle

Når har jeg fått fikset slik at adapteret er "salgbart", bare å glassblåse resten av downpipe (gikk tom for glass) og polere huset til wg! :wink:
 #401551  av Rangle

Holder til i Bodø for tiden, og ofte, veldig ofte hjemme på Rise/Myre.
 #401665  av FT86

3rlend skrev:høres bra ut! :)

Greddy leppa er på vei også nå :D
snart :) skal prøve og sende den i dag jeg :) hvis ikke blir det mandag!
 #402134  av 3rlend

4 dager til lønning, å jeg klarer faktisk ikke å vente til jeg får hentet greddy frontleppa å ats td06 turboen +++ :D
 #402144  av Rangle

Nå er downpipe og adapter glassblåst, og pusset over pakningsflatene med rubber (tar ikke metall) + polert huset på wg og screamerpipe.

Sender delene oppover når noen her nede kjører oppover, tror søskenbarnet til fruen skal hjem om ikke lenge!
Turbo har jeg liggende på Rise, og jeg skal høre om svigers kan skru av oljeslange til turbo, står enda på blokka :P
 #402208  av 3rlend

Da har jeg fått meg slik greddy leppe som var planen :D
Har ikke data hjemme, så skal prøve å poste bilder imorgen:)
Da håper jeg bare at turboen kommer iløpet av uka:)
 #402211  av Rangle

Skal høre om broren eller søskenbarnet til fruen drar hjem til helga som kommer, eller så må jeg vurdere selv en tur!
Så får vi til en levering slik at du kan komme vinteren i møte med vinteroppsett :wink:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 64