TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #401840  av celicat23

Det skal være mulig å søke om utsettelse på eu kontrollen, i vert fall 1 mnd, etter hva jeg har hørt. Gud veit om det er fakta men... Jeg har i vert fall tenkt å prøve med BMW'n, for den skal inn i mars - og da er det salt & dritt på veien - og beibisen min skal ikke utsettes for sånn fy-fy. Så får jeg utsatt fristen til april så tar jeg det i begynnelsen av mai. Eventuelt om jeg klarer å få utsatt det til mai så slipper jeg tenke på noen skiltklippende aper på vei til eu kontrollen :lol:
 #401880  av mr292

mr2storbrua skrev:Vi har vel alle opplevd spam-mail og svindelforsøk? Dette er vel den ultimate hevn: http://rabiatix.wordpress.com/2010/09/0 ... s-nigeria/

:lol: :mrgreen:
haha konge bra. dette var bra ordnet og en fin hevn. tipper de "mekka" olabil i flere dager (istedet for å prøve å svindle folk på nett) ett bra tiltak :lol:
 #401903  av Haugrud

I år så trenger du ikke søke om å få en mnd utsettelse, siden de kjører inn nytt system, med at de ikke sender ut innkallelse..så har du "glemt" det får du automatisk en mnd utsettelse...men fra januar neste år, så må du inn den måneden du skal inn..
 #401949  av ke25-toyoglide

Kul mazda. pass på kassen ja..... og de er nok svake, men mye kan gjøres med å være litt :!: forsiktig med de.
Og skift olje på den. Bruk en skikkelig olje som passer kassa.
Og til dere som har en entusiastbil, med eukontroll om vinteren.
Dere kan søke om å få kontroll en annen mnd. f.eks august, selv om skiltet slutter på 2. :D
 #401951  av ArildM

Takk :) Byttet olje på motor i går, Mobil1 5-50w Fullsynt + org oljefilter.
Kasse og transferkasse fikk Castrol olje anbefalt på Mazdaforumet når forrige eier gikk over systemet for et par år siden. Skal ta en sjekk på nivået når jeg får tid, men ellers blir det beholdt slik som det er. Kjennes veldig fin ut girkassen i alle fall. Dagens kjøretur til og fra jobb ble ovveraskende rolig og fin, bare nyter å ha litt ekstra krefter uten å måtte dra den ut på alle gir som en annen tulling :) Her er det power fra turboen i fra 2000 rpm og oppover, og det er jo imponerende for å være et såpass "gammelt" og orignalt turbosystem :) Turbotrykket merkes faktisk fint når man daller rundt i 80 på 5.gir og gir et godt løft i kjørbarhet :)

Har en mistanke om at motoren drikker litt olje :( Så det må vel inspisereres nærmere når jeg får tid, kan jo være turbo som trenger litt kjærlighet. Evt no annet internt i motor... Første omgang er EU kontroll på Torsdag :)
 #401965  av celicat23

Litt rotete baner, quickscoping er enda lettere og ergo mer tragisk enn før, titt og ofte opplever du at noen skyter deg en gang og du dør mens du må skyte de 92 ganger (ikke lagg, noe annet dumt..), "kill confirmed" er genialt og drittunga som liker å sitte i ett hjørne og campe fordi de klarer ikke å spille på noen annen måte holder seg for det meste unna det, campaign er kort men sweet. Gøy spill, men irriterende at de tilsynelatende har tilpasset spillet for de værste drittunga med alle camping mulighetene + helvetes quickscope bullshit har blitt enda lettere. Du kan sikte 1m unna en person med sniper og fortsatt få kill :roll:
 #401969  av McLarren

SÃ¥ det anbefales ikke? :|
 #401974  av inzane2012

ja denna quickscopinga var rimelig irriterandes, di burde legge inn noe med at det minst ett halvt sekund eller ett sekund å dra opp siktet på snipern...
eller så syns jeg MW3 virker ganske bra jeg da, savner hardcore HQ, ellers så ser det ut som at MW3 kan bli så bra som jeg syns MW2 burde vert om Infiniry Ward hadde gadde å brydd seg litt mer med å patche feil i spillet underveis og ikke venta flere måner på å fikse glicher i spillet og balansere våpnene bedre...

Jeg anbefaler MW3 vertfall, så lenge du er klar over hva du går til, rask action mye nærkamp, og quickscoopendes idioter :P Om du liker FPS spill så vil nok MW3 vere ett fint tillegg i samlinga, jeg kommer vertfall til spille det minst like mye som BF3 som jeg syns var en stor skuffelse...
 #401976  av McLarren

inzane2012 skrev:ja denna quickscopinga var rimelig irriterandes, di burde legge inn noe med at det minst ett halvt sekund eller ett sekund å dra opp siktet på snipern...
eller så syns jeg MW3 virker ganske bra jeg da, savner hardcore HQ, ellers så ser det ut som at MW3 kan bli så bra som jeg syns MW2 burde vert om Infiniry Ward hadde gadde å brydd seg litt mer med å patche feil i spillet underveis og ikke venta flere måner på å fikse glicher i spillet og balansere våpnene bedre...

Jeg anbefaler MW3 vertfall, så lenge du er klar over hva du går til, rask action mye nærkamp, og quickscoopendes idioter :P Om du liker FPS spill så vil nok MW3 vere ett fint tillegg i samlinga, jeg kommer vertfall til spille det minst like mye som BF3 som jeg syns var en stor skuffelse...
Har begge MW spilla fra tidligere, og liker de veldig godt, liker den første best, og MW3 hadde gjort seg godt i samlinga ja, hvordan var "campaign" på den da? :)
 #401984  av McLarren

3rlend skrev:hva spiller dere på ? :P
ps3,xbox, pc?
Spiller både pc, ps2 og ps3, men for det meste på ps3 ettersom jeg kun har bærbar pc :)
 #401986  av Noxan8

pc og ps3 her, litt vanskelig pga skaden i venstre arma, men det funker... på en måte :mrgreen: xD
 #401995  av inzane2012

spiller mest på xbox360 her :) singel playern i MW3 er virker faktisk ganske kul, den fortsetter historien fra di to forrige spillene, og AI'n i dette spillet virker litt bedre, selv om den har di klassiske problemene med at det spawner uendelig med fiender om du ikke beveger deg fremover, fienden er veeeeeeeeeeeeldig glad i skyte KUN på deg så fort du stikker huet frem, og folka på laget ditt ikke burde hatt ett skytevåpen i hendene :P
  • 1
  • 776
  • 777
  • 778
  • 779
  • 780
  • 1174