TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #402248  av ArildM

Skyrim var ikke så værst 8)
Ikke spilt Oblivion, men dette var morsomt tidsfordriv :)
 #402250  av Noxan8

McLarren skrev:
ke25-toyoglide skrev:Mente noen avensiser har 5x114,3.... lurte på om det var dieselen... :?:
Men fant ikkje noe om det på boltsirkel.no
PÃ¥ T22 har ALLE 5x100 :P
PÃ¥ T25 har alle 5x100, bortsett fra 2,2 D-Cat, den har 5x114,3.
PÃ¥ T27 har alle 5x114,3.

må vel ta dette med et lite ""¤%&/&%¤"

hmmm, må vel handle ny gummi til dama da :evil: :mrgreen:
 #402449  av celicat23

Hvis noen savner morro'a fra tidligere grand theft auto (det vil si før det litt kjipe GTA4) med mye å gjøre utenom missions og litt humor så er Saints Row 3 midt i blinken. Får litt GTA3 følelse av å spille det, bortsett fra at de drar strikken litt lengre :D
 #402452  av ArildM

Er det flere en meg som synes den nye boksen på forsiden med "nye ting på forumet" er meget kjekk? Eller går folk flest rett inn på forumet? :)
 #402453  av ArildM

Saints Row og NFS The Run står på nedlastning sånn at det er ferdig til jeg kommer hjem i dag 8) Da blir det ikke noe problem å fylle opp fritiden fremover mistenker jeg, har jo Skyrim også. Har ikke en gang rukket å installere MW3 eller BF. Og Diablo3 er rundt hjørnet det også, joda 8)
 #402458  av celicat23

NFS THE RUN er *ELENDIG*. Det finnes INGEN kjørefølelse i det spillet what so ever. Om det så hadde vært en fyr på surfebrett i stedet for en bil du styrte så ville du ikke tenkt noe over det. Suger BIG TIME :(
 #402464  av ArildM

Har store forhåpninger til det spillet hvert år, men blir som regel skuffet :(
Utifra bildene jeg har sett ser spillet ganske amatørmessigut grafikkmessig. Samtidig er det vel pga portinga fra konsoller at spellet er limitert til 30FPS :shock: :shock: :shock:

Et bilspill med 30FPS begrensning :evil:
 #402515  av mr292

diablo 3 har jeg venta lenge på nå... er jo lenge siden smakebitene kom på blizzard sine sider.

jo, "Siste fra forumet" boksen er flott, vekker leserlysten en god del =)

ellers: satser på å få eu godkjenning på mr2'n i morgen, gått over den idag, og utbedret småfeil samt skiftet til lovlige pærer, + funnet slakke i topplagrene i dempertårnene foran :cry: , skylder på veibygginga i hjembygda. rister sundt alt :-| , ikke lenge siden den veibygginga rista løs boltene nede på ene dempern min heller, noe som førte til drittcamber, som resulterte i at demperskåla flerra opp det lille som var igjen av dekk på hjulene.
Fikk lagt om til vinterdekk tidlig da :-|
 #402524  av ArildM

Vet ikke hvordan NFS The run er på konsoll, eller med vanlig tastatur...
MEN med ratt, Eyefinity og god lyd, var det AWESOME :D
Bilene mangler tidvis litt feedback, men kjøremodellen er relativt bra for en "arkaderacer". Her må man hvis man skal kjøre korrekt velge rett gir, og forsiktig gi på gass gjennom hårnålssvinger for å ikke spinne ut. Grafikken funker flott, vanskelighetsgraden er fin og storyline er perfekt Cheesy og forutsigbar akkurat slik jeg vil ha det for et NFS spill 8)
Anbefales fra min side!

Skal du ha noe som er realistisk anbefaler jeg heller iRacing. Men enkelte ganger er det sabla morsomt å drifte en Lambo i 300kmt sidelengs gjennom snøføre samtidig som man har fullt rattutslag og booster samtidig for å komme seg forbi konkurrentene på vei til mållinjen :mrgreen:
  • 1
  • 779
  • 780
  • 781
  • 782
  • 783
  • 1174