TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig Supra eier

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #40250  av Dice

89 mod Supra Turbo og targa seff :)
Vedlegg
Supra skått bak.jpg
Supra skått bak.jpg (44.6 kiB) Vist 3977 ganger
Supra skrått foran.jpg
Supra skrått foran.jpg (45.09 kiB) Vist 3976 ganger

#40251  av spkstrp

Gratulerer med fin bil ! :) Regner med den blir enda finere med vask og polering ;)

#40253  av Dice

He he, må nok vente litt med det. Den er nylakket, så både vasking og polering får vente litt.

Kjørte fra vestlands (dritt) været til Lærdal hvor bildene ble tatt, og der var det heldigvis tørre veier. Panser/fronten er da ikke så skitten :roll:

#40254  av spkstrp

hehe :lol: Kjipt med regn. Bor i Bergen og kan sånn ca nyte ren bil i 2 dager før den blir nesten like smutsig igjen.... :roll:
Den så nylakkert ut ja :) er det gjort en god jobb ?

#40256  av Dice

spkstrp skrev: er det gjort en god jobb ?
Vel..... hva kan jeg si. Det er ikke Toyota som har gjort det, for å si det slik. Litt kjipt at ikke alle småbulker var tatt, samt støvkorna og rynke lakken enkelte steder, får jeg håpe jeg klarer å polere vekk.

#40262  av jan-erik

Gratulerer med ny bil! Er spent selv på jeg om resultatet av lakkeringa blir greit på delene til min bil.

Har du forresten vurdert å lakke leppa nederst foran rød også? Ser bra ut nå også, ikke misforstå, men tror kanskje bilen da hadde sette enda lavere ut foran. Bare en ide.

#40263  av Dice

jan-erik skrev:Har du forresten vurdert å lakke leppa nederst foran rød også? Ser bra ut nå også, ikke misforstå, men tror kanskje bilen da hadde sette enda lavere ut foran. Bare en ide.
Vet ikke, kanskje jeg gjør det når jeg bestiller meg ny leppe. Akkurat nå er bilen så lav at jeg kan ta nedi med fronten og da er blir det for tydlige riper og hakk hvis leppa er rød :wink:

Har faktisk problemer med å komme meg over fartshumper. Den skraper nedi, det er ikke foran, men er under bilen. Eksosanlegget tar nedi :cry: . Pinlig når jeg kjører inn på bensinstasjonen her, og den lager en forferdelig lyd når metallet tar nedi asfalten. Idag står det noen senkefjærer på, mens demperne er orginale.

Noen andre MKIII'ere som har problemer med dette?

#40266  av Turbotrille

Gratulerer.
Godt med flere Supraeiere her.

#40276  av @lpher

Grattis med ORDNTLI bil! :D Med snurre og gode greier jo! ::

@lpher

#40281  av Dice

@lpher skrev:Grattis med ORDNTLI bil! :D Med snurre og gode greier jo! ::

@lpher
Yepp :D

Og nå har jeg bestilt time hos G. Myhren, som du anbefalte.

#40317  av Turbotrille

Hvem er G. Myren og hva gjør han?

Noe gøy?

Får vi se en potent Supra i år eller?

#40320  av Dice

Turbotrille skrev:Hvem er G. Myren og hva gjør han?

Noe gøy?
Han må fikse meg en heller kostlig nødvendighet siden jeg bor i Oslo. Dvs en alarm :? Kommer til å koste meg en ca 5,300 inkl montering og bevegelsessensor.

Må også ha en ekstra låsemotor, siden sentrallåsen i supra'en bare funker fra fører siden. Det koster 800,- ekstra :x

#40322  av Ninjamannen78

gratulerer med ny BIL! Den var faktisk skikkeli tøff. Få no bilder når den er ny vasket..

#40323  av spkstrp

det hørtes dyrt ut for en alarm, men mulig det er mye å gjøre etc? hakke peil jeg ;)