TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sideskjørt til mkIV

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #40092  av @lpher

Disse sideskjørtene her var tilgjengelige som ekstrautstyr fra Toyota i Japan da bilen var i produksjon...ute av produksjon nå med andre ord...MEN det er flere firmaer bla. i England som lager kopier fremdeles... :) Disse er VELDIG populære i både England og Japan.... :)

Så...hva synes folket om disse sideskjørtene?

@lpher
Vedlegg
MRD%20rear%20spat%20and%20side%203.jpg
MRD%20rear%20spat%20and%20side%203.jpg (74.43 kiB) Vist 3630 ganger
Sist redigert av @lpher den 15 apr 2004 10:13, redigert 1 gang totalt.

#40117  av chris

Synes de var stilige jeg!

Minner litt om Kaminari-sideskjørtene til mr2 :)

#40125  av Turbotrille

De er nok kul i kombinasjon med modifisert frontfanger, enten byttet eller med en leppe, som står på Pedern sin.
Og lav bil da.

En orginal bil med de skjørtene tror jeg ikke hadde passet sammen.

#40127  av chris

Er den ikke ganske original den fronten på det bildet der?

#40138  av Ninjamannen78

De er greie nok de, men man bør nok også bytte bak og front fanger for å få en mer "helhetlig" look hvis dere skjønner. Hadde et bilde på pc`en som jeg dessverre ikke finner, det var fra Supra brosjyren, og der var det et bilde av en hvit supra ellers standard med de side skjørtene, og det så helt fjøs ut..

#40139  av Ninjamannen78

Bilen på bildet har org front med lakkert frontleppe, den er vanligvis sort, også har den side skjørt og hekkskjørt på bakfangeren.

#40163  av @lpher

Ninjamannen78 skrev:Bilen på bildet har org front med lakkert frontleppe, den er vanligvis sort, også har den side skjørt og hekkskjørt på bakfangeren.
De sidestykkene på bakfangerern er fra Veilside...

@lpher

#40164  av @lpher

Ninjamannen78 skrev: De er greie nok de, men man bør nok også bytte bak og front fanger for å få en mer "helhetlig" look hvis dere skjønner.
Synes ikke det så så ille ut på den der jeg da :D
Ninjamannen78 skrev: Hadde et bilde på pc`en som jeg dessverre ikke finner, det var fra Supra brosjyren, og der var det et bilde av en hvit supra ellers standard med de side skjørtene, og det så helt fjøs ut..
Var noen her inne som hadde brukt det bildet der på en TS-OGN wallpaper..wasnt it? :)

@lpher

#40168  av erling

@lpher skrev:Så...hva synes folket om disse sideskjørtene?
Neei... Synes den nederste profilen ikke skulle vært avbrutt slik på midten. Må være lik på hele kanalen. :)

#40208  av chris

erling skrev:
Neei... Synes den nederste profilen ikke skulle vært avbrutt slik på midten. Må være lik på hele kanalen. :)
Synes det var stilig jeg :)

#40209  av erling

chris skrev: Synes det var stilig jeg :)
Ser ut som han har sladda inn i en stein jo... :D:D
 #40218  av FalcoN

Synes d sher driitfett ut 8) :D 8) Løyp å kjøyp :wink:

#40260  av jan-erik

Syns også det der så pent ut. Men ville nok tenkt litt helhetlig og også tatt med den leppa bak på bakfangeren. Også vingen så klart da Alpher :lol:

#40272  av chris

jan-erik skrev:Også vingen så klart da Alpher :lol:
..aaaaaaaand here we go again :D