Har kun sett bilder av hun så har ingen formening om hvordan hun er som skuespiller. Og siden hun heller ikke er så ille å se på så har jeg ingen problemer med dama 

inzane2012 skrev:0w30 hørtes rimelig tynt ut ja... hadde nedpå 0w40 på mr2'n min en gang, og den olja var nesten som vannNå er det jo ikke snakk om MR2 heller, men en 15 år nyere bil med dieselmotor.
celicat23 skrev:Har kun sett bilder av hun så har ingen formening om hvordan hun er som skuespiller. Og siden hun heller ikke er så ille å se på så har jeg ingen problemer med damaNei, hun er ikke akkurat ett skår i øynene
Drafter skrev:Er klar over at det ikke var snakk om en mr2 her Drafter, men bare om min erfaring av så tynn olje... Uansett så er det bare å lese bakpå flaska, all info en trenger står bakpå der, men jeg personling ville kjørt med en litt tjukkere olje, 5w30 minstinzane2012 skrev:0w30 hørtes rimelig tynt ut ja... hadde nedpå 0w40 på mr2'n min en gang, og den olja var nesten som vannNå er det jo ikke snakk om MR2 heller, men en 15 år nyere bil med dieselmotor.
Hadde gått for Castrol Edge 5w-30 om jeg var deg.
De få bilene som bruker 0w-30/40 er som regel nyere merce og bmw..
celicat23 skrev:http://www.dagbladet.no/2011/11/24/nyhe ... /19141925/Hvem er så dumme og smugler kokain inn i Bolivia, når man vet hva straffen i slike land er. Synes ikke synd på dem i det hele tatt, send dem tilbake
Det er noe av det dummeste jeg leser.. Nordmenn som maser om at andre land skal utlevere folk til der de har gjort noe galt. Og i mellomtiden så har 2 av kokain horene fra bolivia rømt til Norge, og fått bli i Norge. Kanskje vi skal feie for egen dør, før vi maser om at andre skal gjøre det?