TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #401587  av ArildM

Var det ikke den som ble solgt for ~50k og lagt ut for 150k? Husker i alle fall det var en sak om det en stund :roll:
 #402877  av inzane2012

ja, likte veldig godt motoren di hadde valgt å bruke i den nissanen da :) det skal dem ha ;) og sikkert dritartig å kjøre, men for min del er ikke denne like interessant i og med at den er ett reint bane beist ;)
 #403392  av inzane2012

hadde jeg vert milliardær Marius, så skulle jeg jaggu kjøpt den bimmer'n bare for å vere ekkel, og dreve å hora rundt i den og vert så harry som jeg bare klarte, kanskje jeg til og med skulle fått skreddersydd en grill dress fra sparkjøp i samme farge som bilen ;)

PS, noe jeg alltid har lurt på... når folk skriver at bilen har stor kjørecomp, hva er det folk tror en kjørecomp egentlig er?? virker som di tror at dette er noe som hever verdien på en bil betraktelig, og skiller den vesentlig fra en samme bilmodell uten kjørecomp...
 #403452  av celicat23

Ikke nok med at han klarer å lire av seg noe så dumt, men lengre ned i annonsen så kommer det frem at han kjøpte bilen av en oppretter og at bilen har vært kollisjonsskadet. Og han vil ha 190.000kr? Greit det snart er jul, men har han lappen så er han vel gammel nok til å ha sluttet å tro på nissen? Eller kanskje han bare er en nisse selv.....
 #403456  av Zepticon

celicat23 skrev:Ikke nok med at han klarer å lire av seg noe så dumt, men lengre ned i annonsen så kommer det frem at han kjøpte bilen av en oppretter og at bilen har vært kollisjonsskadet. Og han vil ha 190.000kr? Greit det snart er jul, men har han lappen så er han vel gammel nok til å ha sluttet å tro på nissen? Eller kanskje han bare er en nisse selv.....
At bilen har vært kollisjonsskadet har vell lite å si så lenge jobben med å ordne den ble gjort på skikkelig måte?
Med tanke på at en 1992 model MR2 Turbo ligger på 90-120k, så er ikke 190k for en 97mod "ny" 200sx helt borti natta.
93 mod RX7 ligger på 220k, og Supra igjen latterlig mye høyere.
 #403458  av celicat23

Problemet ligger i HVIS det ble gjort på skikkelig måte. Det finner du ikke ut uten å begynne og plukke bilen fra hverandre og se hvordan det ser ut. Og sammenligner du med andre 200sx av ca samme årgang som er til salgs så er prisen LANGT i fra noe kupp.
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 288