TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvite blinklys

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #39206  av Zerpent

Dette har sikkert vært diskutert mange ganger før men... Vet jeg har sett delenummer og alt før men finner det ikke når jeg søker nå. Aner ikke hvorfor men...

Jeg skal skifte ut de fremme og de små på sidene.
Hadde vært kjekt med delenummer når jeg kommer på Toyota og skal bestille. Noen som nylig har kjøpt disse og vet pris?

#39207  av kake

Leta fram kvitteringa fra da jeg kjøpte, og der står det:

1 stk 81521-17090 Glass Fremme (Blinklys foran).
1 stk 81511-17090 Glass Fremme (Blinklys foran).
1 stk 81610-17020 Parklampe (Parklys foran).
1 stk 81620-17020 Parklampe (Parklys foran).
2 stk 81731-20220 Lampeglass (Sideblinklys, disse er like).

Pris eks. moms 1446,-
Inkl moms 1793,-

#39290  av Zerpent

Takk. Det er nå bestillt. Men det ble 2100 inkl. moms

#39297  av The Doctor

Jeg bestilte mine fra MTTE jeg.. Husker ikke helt hvor mye det ble for dem men verdt penga uansett 8)

#39446  av mralp

Re Zerpent:
Du kjøpte muligens med pæreholdere og pærer også? Isåfall stemmer nok prisen. Jeg bestilte uten disse holderne og måtte modde litt. Ingen stor opperasjon da, var gjort på 2 min :)

#40113  av Zerpent

Da er de i hus men ikke på bilen enda. Var ikke bare bare å få tak i oransje pærer. Tenkte ikke over dette når jeg bestillte. De små på sidene fikk jeg tak i på bensinstasjon men de store fremme var verre. Får tak i sånne men de tappene som skal i sporene på sokkelen er feil. Toyota fannt noen de trodde skulle passe så jeg regner med jeg får de i morra.

De gamle var ikke så enkel å få av. På refleksene fremme så er det en tapp som går inn i en plastlås. Denne tappen var rusta og satt skikkelig. Holdt på å rive sunn hele greia.

#40172  av erling

Zerpent skrev:Får tak i sånne men de tappene som skal i sporene på sokkelen er feil.
Passer fint de, er bare å file litt av den ene pinnen på pæra, så du får den ned i holderen. Henger bra på en sånn pinne. :)

#40223  av Zerpent

Hm.. Dumt jeg ikke visste dette før jeg bestillte. Men men... Får sikkert de som Toyota bestillte i morgen.

#40291  av sindrejl

noen som aner om det finnes for min bil? st162? hvite blinkers altså