TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #402928  av ke25-toyoglide

trodde du hadde dametekke, er det slik du må lure til deg litt mus..... :lol:
Når det er sagt så er jo verste jobben gjort når du har lurt de så langt.... du skal være rimelig dårlig i senga viss det er slik du må gjøre for å holde på de :roll:
 #402929  av Drafter

Hva kan en privatperson gjøre dersom han anmelder deg for sladding?
Det er vel ikke lov at folk tar loven i egne hender ved å stoppe fører og ta bilde av skilt nr og forteller han skal melde fra til politiet?
 #402930  av ke25-toyoglide

Han har nok ikkje gjort noe galt, men å bevise at du har gjort noe gale, er ikkje lett.
viss du skal sikre deg, så kan du jo skifte dekk, eller hjul.
Så har de ingenting å sammenligne med. Ikkje at eg tror de hadde klart det, men er sikrere då.
Viss han har tatt film eller bilde av sladdingen, så må du påstå at han kan ha manipulert bildene.
Det verste som skjer , er nok at du får en pekefinger ev politiet.
Viss det derimot er mange vitner, så er det litt verre, men tviler uansett på om de vil kjøre det for retten.
Kan de bevise at det var du som kjørte og :?:
 #402932  av inzane2012

tror ikke du skal vere så overraska om du får ei bot faktisk, men du skal ikke bli redd for at dette er noen sak som kommer opp i retten...

Tidligere i sommer så blei jeg så forbanna på noen sykkelister som ikke ville bruke gang og sykkelstien som ligger rett vedsiden av veien så jeg gav dem en kjapp dusj med vindusspylerne når jeg kjørte forbi, ett par uker senere ringte politiet og fortalte at jeg var blitt anmeldt og måtte komme inn på avhør, som sagt så gjort, og når det var ferdig blir jo forklaringa min og forklaringa til di andre sendt over til politi advokaten som avgjør utfallet. Og denne personen kan bestemme seg for å gi deg bot, uansett om du skifter hjul på bilen eller ikke... I saken min fikk jeg faktisk en påtale unnlatelse, som betyr at jeg er blitt "dømt", men saken får ikke noen videre følger annet enn at det står på rullebladet mitt at jeg har blitt unnlatt påtale i en sak :?

Så om han anmelder deg, så kan du jo håpe at politiet enten driter i saken, eller at du må inn å avgi forklaring for så å få saken henlagt, eller så får du sikkert en påtale slik som jeg fikk :P
 #402935  av ArildM

Grunnleggende prinsipp: Nekt på at noe som helst har skjedd.
 #402937  av ke25-toyoglide

Må si at eg synes å sprute på syklister med spylerveske, er ekstremt dumt.
Det er ikkje de som har lagt reglene, og gjør noe som er fullt lovlig.
men eg har gjort dumme ting selv, så eg kaster nok stein i glasshus :oops:
At ikkje saken kjem til retten, skal en ikkje være sikker på.'
Viss de bestemmer seg for å gi deg bot, og du nekter å vedta den boten, så er det eneste måten å "straffe" deg på.
Selv om de taper penger på å ta saken til retten, så gjør de det med jevne mellomrom, for å statuere et eksempel, og av allmennpreventive hensyn.
Nå tror eg ikkje de tar det så langt, men en vett aldri......
 #402948  av Noxan8

Julebrus skrev:Noen som vet hvorfor alle Finske jenter er så deilige :mrgreen:
fordi ingen heter Berit?
 #402970  av jacquelin

Skriver folk i UK på biler i Norge? :P Fra nr gas7487785. Merkelig. Hva gjør jeg med det da? :P
 #402976  av Julebrus

inzane2012 skrev:
Julebrus skrev:Noen som vet hvorfor alle Finske jenter er så deilige :mrgreen:
er det helt til di åpner kjeften for å prate det da?? ;)
Synes det Finske språket er kult jeg, SAATANA PERKELE :mrgreen:
 #402986  av ke25-toyoglide

Alle utenlandske damer er deilige, men det er ikkje så enkelt når kvardagen kjem.....
Når det er sagt så er alle Norske damer deilige og.... så me mannfolk er heldige: me har et hav av damer å velge mellom 8) :lol:
 #403020  av Noxan8

impressive 8)
  • 1
  • 782
  • 783
  • 784
  • 785
  • 786
  • 1174