Hei folkens, nytt medlem her 
Jeg har gått til innkjøp av en Original Mr2 turbo, planen var egentlig bare å leke meg litt med den å selge igjen, men har forelska meg fullstendig i den lille rakker`n så den blir i mitt eie.
Jeg har planer om å stramme strikken å få til en potent bil, så da kommer spørsmålene..
Tåler disse mye originalt av effekt før man må oppgradere pakkning, stempel osv?
TÃ¥ler dem mye ladetrykk?
Har dem T3 fot på turbo`n?
Det står en CT26 på min, hvor langt henger dem med på trykk før dem bare produserer varme?
Finnes det chip å få til dem, eller MÅ man på med datasprut?
Bilen har nå 3"eksos, FCD, men ellers rimeig stock trur jeg, kjører 1 bar trykk nå.
Jeg kommer fra div 400+hk Cosworthèr, (se bl.a link i signatur) så man har blitt bortskjemt med åra, så 350 motor HK må man minst ha, hehe..
Bilen gikk rett gjennom EU 1 desember, så nå er det bare å trimme ivei.
Om noen gidde å slenge ut noen linker der jeg kan lese meg opp på denne motoren er jeg evig takknemlig.
mvh Ronny

Jeg har gått til innkjøp av en Original Mr2 turbo, planen var egentlig bare å leke meg litt med den å selge igjen, men har forelska meg fullstendig i den lille rakker`n så den blir i mitt eie.
Jeg har planer om å stramme strikken å få til en potent bil, så da kommer spørsmålene..
Tåler disse mye originalt av effekt før man må oppgradere pakkning, stempel osv?
TÃ¥ler dem mye ladetrykk?
Har dem T3 fot på turbo`n?
Det står en CT26 på min, hvor langt henger dem med på trykk før dem bare produserer varme?
Finnes det chip å få til dem, eller MÅ man på med datasprut?
Bilen har nå 3"eksos, FCD, men ellers rimeig stock trur jeg, kjører 1 bar trykk nå.
Jeg kommer fra div 400+hk Cosworthèr, (se bl.a link i signatur) så man har blitt bortskjemt med åra, så 350 motor HK må man minst ha, hehe..
Bilen gikk rett gjennom EU 1 desember, så nå er det bare å trimme ivei.

Om noen gidde å slenge ut noen linker der jeg kan lese meg opp på denne motoren er jeg evig takknemlig.
mvh Ronny