TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #403722  av inzane2012

burde kanskje høre med Chris om den saken Arild :)

Jeg ble vertfall anbefalt en innspillings tid på ca 24 timer på rockford suben jeg hadde i mr2'n(jadda jadda, vet at det var bilsub, men prinsippet er vel det samme)...
 #403727  av celicat23

BOSE: Det billigste jeg kan se de kan kjøpes for nå er 1345kr, så tenker jeg prøver meg på 800kr. Er jo ikke spilt inn enda engang. Men jeg gidder ikke begynne å styre med og sende de i posten, og regner ikke med du kommer innom og henter de? :D

ARILD: Som sagt så var det en merkbar forskjell på DT7700 og M50. Ultrasone pro 2900'ene var litt over middels jævelige på og spille "S" lyder som "SCH". De har også faktisk blitt bedre nå etter og ha stått på 3 dager i strekk... Så I'm a believer :)
 #403729  av ArildM

Aah, da leste jeg meldingen din litt for dårlig Marius :)
 #403733  av ArildM

Hehe, selv om ikke alle har like mye nyttig å bidra med har ikke TSogn vært det samme uten deg :mrgreen:
 #403740  av celicat23

Har du kjøpt maskin med 4gb, og satt inn 4gb ekstra selv eller noe? Eneste tilfellet jeg har hatt problemer med noe sånt var når jeg kløna og satte i ram av ett annet merke/type enn det jeg hadde fra før - da nekta maskin og bruke mer enn det som allerede satt i den.
 #403742  av inzane2012

nei, kjøpte 2 4gb corsair dominator brikker i sett, så er ikke det som er problemet...

skulle ha sånn oppgraderings pakke fra komplett, med dette hk'et MSI 990FXA-GD80, Socket-AM3+ http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=637958 AMD X6 1090T og 8gb med disse brikkene her http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=597381

Men pcen gir meg ikke mer en 4, selv om at det står på den systeminfoen at det er 8gb i maskina...

PS: minnebrikkene kjører og på 1033mhz, ikke 1600 slik di skulle :(
 #403766  av celicat23

Når jeg drev å vurderte og oppgradere pc'n så kom jeg over en eller annen tilbakemelding på den type minnebrikker om at det var ett eller annet du måtte gjøre i bios for at de skal bli 1600mhz. Titta litt rundt nå men fant ikke igjen teksten.
 #403777  av ArildM

Hvor mye står det i systemegenskapene da?
Bilde

Mine 16Gb funker fint, justerer de til 1600mhz i BIOS. Prøvd en BIOS opppdatering evt?
 #403810  av ArildM

Heeelt sikker på at du kjører 64bit?
Står hvilket os du kjører i samme systemvindu.
 #403818  av ArildM

Memory Remap i BIOS, enable det så skal alt funke.

Evt kjør en BIOS oppdatering. Er i alle fall fult av andre som sliter med problemet, og det er en setting i BIOS som skal ordne dette.
  • 1
  • 786
  • 787
  • 788
  • 789
  • 790
  • 1174