hvis du vil ha et rått frontsett som spille fin så vil jeg ambefalle deg og prøve det råeste frontsettet til amega.....i 6.5"...!
det spiller helt rått!!!!(men husk at du må ha en bra forsterker for og få det beste ut av det!
sleeper skrev:hvis du vil ha et rått frontsett som spille fin så vil jeg ambefalle deg og prøve det råeste frontsettet til amega.....i 6.5"...!Enig med du dær...Amega's Qcomp sett spiller rimelig bra det ja...rent og nøyaktig....men om du har råd til å ta den ett steg videre så er Fanatic Q settet til Rockford enda ett steg nærmere lyd-nirvana
det spiller helt rått!!!!(men husk at du må ha en bra forsterker for og få det beste ut av det!
sindrejl skrev:var det ikke pioneer som hadde kommet med noen nye 8" som var beregna for _LITEN_ kasse da? de svinetynne greieneHar ikke sjekka..men det aner meg at de kommer 'litt senere' ...de står nemlig ikke oppført i den nye katalogen....kommer nok i neste utgave antar jeg...
spkstrp skrev:hadde vært kult å prøve å putte en porta (eller noe annet??) sub mellom setene... Lurer på hvor mange liter det er å oppdrive...Ehm.. MELLOM setene ? Hvor hadde du tenkt det da? rive ned det midtkonsolltårnet?![]()
Måtte vært en hyper effektiv sub tror jeg..
spkstrp skrev:seff..ah.. hehe.. missa det bildet jegfølg med på tråden da
@lpher skrev:Hehe, takk til dereangrykid skrev:Kjapp bil, ikke like så kjapp eierLMAOTja..tjo...det hender seg han er like kjapp i kjeften som i svingene også da....som sagt....det hender
@lpher