TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prøvekjøring i Trondheim!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #403933  av Ocean Walley

Da er tiden inne for å prøve JDM MR2 Turbo bilen min for første gang :D
Har sett vinterhjula over fra bruksbilen og klistra på dagsprøveskilt og venter bare på at klokka skal vise 17/12!
Selv om jeg kjører MR2 n/a fra før av så gleder jeg meg som en unge :mrgreen:
Spent på hvordan dette blir med stive Øhlins coilovers, hard LSD og hard twinplate clutch :P
Bilen (og jeg) går i Trondheim og omegn ;)
Vært moro med et blink (blinklys/fullys) om jeg møter noen herfra :)
 #403948  av Ocean Walley

Blir moro ;) Bare litt redd for piggdekka :lol: Prøvde den så vidt utafor huset og det var ikke sammenlignbart me n/a'n!
Satt biln din innendørs da? Så den ikke utafor Hell bil i dag da jeg var innom å henta ny lamellplate til clutchen min..
 #403978  av mr292

hihi, den sto nok bare bak verkstedet istedet for på ansatteparkeringa. grunnet at den måtte dyttes inn/ut av verkstedet etter motorvask. Henger på bukk inne nå.

så... hvordan har prøvekjøringa gått? regner med du er skikkelig ivrig til å ta "ræserbil" prosjektet videre nå :P
 #403996  av Ocean Walley

Det er det ikke så rart jeg ikke så den :wink: Får håpe du får start på den igjen over helga da!

Jo nå skal du høre :p
Jeg er glad for at jeg ikke kjører MR2 turbo til bruksbil :lol: Det hadde blitt dyrt for meg!
Jeg klarer jo ikke kjøre pent :oops:
Men fy for en moro bil!! Kjørte nesten 20 mil rundt om i Trondheim på ett døgn :mrgreen:
Bilen bærer litt preg på at den ikke er vedlikeholdt så godt. Slår litt i forstilling og litt ulyd fra utløserlager + at den har stått lagret ei stund. Men alt i alt så har denne bilen ALT jeg har ønsket meg i en mr2 bortsett fra abs.
Targa tak og A/C er vell en sjelden kombinasjon??
Motivasjonen for å bygge ble noen hakk høyere etter lørdagen ja :D
Håper på å kan ta med meg denne bilen på ACR/Våler/Rudskogen til sommeren! Øhlins demperne var steinharde, så jeg tror disse passer godt på en bane!! Bare synd de ikke er juterbare.