Hvis noen av dere har, eller kjenner noen som har stemmerett i U.S.A...vær så snill og be dem om å støtte Ron Paul: ...så kan det hende vi får litt ro og orden i denne verden.
Drafter skrev:Tror du bør bekymre deg litt mer for politikken her til lands og ikke den korrupte regjerina som sitter i usa..hehe... så enig..
a man in the nude skrev:Jeg tror VERDEN hadde trengt at USA fikk en ny retning i sin utenrikspolitikk. Og venligst ikke fortell meg "hva jeg ikke burde bekymre meg om". Jeg bryr meg om akkurat det jeg vil, så kan alle andre gjøre det samme. Og forresten...jeg bryr meg om politikken her til lands også.Trenger ikke ta den tonen, var du som starter en egen tråd om en person knapt av oss har hørt om.
Drafter skrev: Ikke så lenge usa leker verdensherredømme og okkuperer vært eneste land de har mistanker og konspirasjonsteorier om..
Drafter skrev:Akkurat nicolay..og norge.. og russland, og en HAUG med andre land. Alle disse USA konspirasjonsteoriene begynner å bli ganske slitsomme etterhvert - mye moro lesestoff i starten (veldig mye komisk etter 9/11 f.eks.), men det blir bare en plage i lengden.
Og hvem var det som ga alle disse druetråkkerne våpen fra begynnelsen?![]()
usa......