TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #402130  av 3rlend

Julebrus skrev:Jeg drømmer om å være støvsuger?? For da blir man tatt på slangen, får ristet posen og det hender man blir lånt bort til nabofrua....;-))
I neste liv skal jeg bli en mygg.
tenk, fly rundt på jakt etter mygg-vagina. tenk så toit :D
når du endelig får vagina på mygg tissen så er det så godt at du dør :)

case closed å du kan starte et nytt liv :)
 #402145  av Zepticon

inzane2012 skrev:og hva heter så denne persidenten da?
Calvin Coolidge, og loven omtales som "Coolidge effekten".
... the Coolidge effect is the well-documented phenomenon that the post-ejaculatory refractory period is reduced or eliminated if a separate female becomes available.
http://en.wikipedia.org/wiki/Coolidge_effect
 #403963  av Holger

3rlend skrev:
I neste liv skal jeg bli en mygg.
tenk, fly rundt på jakt etter mygg-vagina. tenk så toit :D
når du endelig får vagina på mygg tissen så er det så godt at du dør :)

case closed å du kan starte et nytt liv :)
haha, innholdsrikt liv å være en mygg :lol:
 #404367  av inzane2012

jau gutar... Fikk ett etisk/moralsk dilemma nå i kveld...

Min samboer gjennom 4 år nå, oppdaget at kjæresten til en veldig god kompis av meg stod og rota med en annen felles kjent av alle oss...
Problemet ligger i at han kompisen min er litt sur på min samboer pga noe tidligere greier, og samboeren min er heller ikke helt kan si 100% om dette var frivillig av hun, eller om dette var vår felles bekjente som stod for alt sammen og hun prøvde å komme seg vekk... Jeg var desverre ikke vitne til dette så derfor må jeg stole på min samboer, men hvordan skal jeg gå frem overfor min kompis. Sier jeg til han at dama hans rota med en kompis så lager jo jeg veldig mye styr og risikerer at han blir i tillegg drit forbanna på meg om dette ikke stemmer. Holder jeg tett og det stemmer så kan han og bli sur på meg for at jeg visste noe og unnlot og fortelle han om det. Han har blitt dolket i ryggen av kompiser før, så jeg syns han ikke fortjener dette igjen...

Huffa, detta blei veldig sånn Norsk Ukeblad innlegg, men faen heller, må jo bruke denne tråden til NOE vetig :P
 #404370  av celicat23

Hadde bare sagt det som det var... Dama så sånn-og-sånn, men var ikke helt sikker bla bla bla - thought you should know homie. Bare å presentere det som det er og ikke kalle det for fakta så får han gjøre som han selv vil. Sannheten er det bare hora som vet, så han får konfrontere henne med det.
 #404393  av Julebrus

celicat23 skrev:Hadde bare sagt det som det var... Dama så sånn-og-sånn, men var ikke helt sikker bla bla bla - thought you should know homie. Bare å presentere det som det er og ikke kalle det for fakta så får han gjøre som han selv vil. Sannheten er det bare hora som vet, så han får konfrontere henne med det.
Enig...
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 77