TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #405512  av jacquelin

Er det vanlig at gutter som sier til jenter de holder på med at det ikke kommer til å funke, ber henne med på kino et par uker senere? :P I tillegg til å kalle henne og venninnen for søte jenter? Hehe jeg skjønner ikke hva som foregår. :P
 #405514  av jacquelin

Det var jo ikke det svaret jeg håpet på.... Kan jeg spørre om det nå eller se det litt ann?
 #405544  av samejon

Se det Ann, men samtidig vær fri og Frank til å leve livet selv :) skal da ikke sitte på gjerdet og vente på en kar når du er kvinnfolk. Det er da som å sitte med fire ess på handa og ikke gjøre noe. Funker ikke i denna verden vi lever i... Eventuel vær skikkelig kostbar, da kommer vi krypende :P
 #405548  av jacquelin

Hehe... Jeg snakket med han jeg, og syns svaret var godtatt så. :) Men jeg sa jo jeg har en tanke tillitsproblemer, så vi ble enig om å ta det rolig. På tide jeg lærer meg det også tror jeg. :P Joda, kan vente litt på en jeg trives med. Så kan han vente litt på meg også. Tihi jeg er glad jeg nå! :D Han er bare såååå skjønn! Haha. Overtrøtt. :)
 #405854  av harared

Da var stasjonsvogn kjøpt inn og da skjønner kanskje de fleste hva som er på gang.
Bare og vente til Juni... 8)

(Lexusen er fortsatt til salgs) :wink:
 #410534  av jacquelin

Nei nå har denne tråden vært stille litt for lenge, så tenkte jeg skulle fortelle om mitt møte med muligens verdens dummeste gutt. :P Jeg traff han ute, så prater vi litt, før han begynner å kysse meg. Opplysning #1, hvis jenten dere kysser på må tørke seg i ansiktet etterpå, så er det -litt- for mye spytt i bruk. Så når han i tillegg føler behov for å trykke tungen inn i munnen min så prøvde jeg å styre kyssingen litt. Opplysing #2, jeg har inntrykk av at de fleste jenter liker litt ømmere kyss, med mest lepper. Så da prøver jeg litt slike kyss, og det funket kanskje tre ganger så var han igang igjen. Senere på kvelden så (veldig flau for å si det og ikke spør meg hvorfor) ble jeg med han hjem. Evig optimist. :D Så når vi står innenfor døren så skjønner jeg at dette huset ikke var hans. Opplysning #3, plis hvertfall opplys om det hvis du bor med foreldre. Så begynner vi. Og, hehe, jeg innbiller meg at jenter og gutter liksom stønner forskjellig og småprater forskjellig. Han her hørtes ut som en jente. :lol: Gutt som sier han liker det hardt liksom. Og så spør han jo annethvert sekund om det er bra. Eneste jeg klarer å svare er mhm. Er det bra? Mhm.... Er det godt? Mhm.. OSV. Til slutt blir jeg så lei at jeg spør om han kan være stille. :P Så går det nøyaktig 2sek så spør han igjen. Prøver å svare en gang til, har noen sagt til deg at du snakker veldig mye? :lol: Og hvis noen skulle lure, å hoppe fra veldig god sex (lang og vond/god historie om en fyr jeg har holdt litt på med som hodet mitt ikke klarer å bli ferdig med, hvis noen skulle være interessert i den historien også. Ikke på langt nær så underholdende som denne historen da. :mrgreen: ) til så dårlig sex at det ikke kan kalles det samme engang er -SYKT- kjipt! Så blir han heldigvis ferdig og jeg er ikke i nærheten av noe som helst. Neste morgen våkner han rundt 7 og begynner å trykke på telefonen sin. Opplysning #4, dritairriterende med folk som hele tiden trykker på telefonen sin! Så prøver jeg å spørre om han kan legge den fra seg siden jeg er trøtt og det er kjedelig og div. Han legger den ned....for så å ta den opp igjen. Og spør om sex innimellom, mens jeg kommer med dumme unnskyldinger om trøtt og fyllesyk. Så enda litt mer telefoni. Og musikk. Trøtt+ redusert+ 7 OM MORGENEN går dårlig sammen med dårlig musikk. I tillegg til at moren kommer oppom. Og han bare: men det gjør jo ingenting. :D Jo, det gjør det. Men hvis dere trodde alt dette var rart nok, så kommer prikken over i-en nå. Denne gutten, som har gjort absolutt alt feil, spør om det kan bli noe mellom oss og setter på kjærlighetssanger......... Jeg får vridd meg unna og spør om ikke han kan kjøre meg hjem. Han hadde sagt han kunne det kvelden i forveien. Men. Moren sier han ikke får låne bilen pga fyll, men hun kunne kjøre meg. :) Om jeg var flau? Ja.
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 77