Ja da blir det en liten oppdatering etter en lang stund med stillhet

for øyeblikket går ting veldig smått..
Bremseproblemet mitt var så åpenlyst som at bremsa henger på venstre sie forran. dette er blitt kjørt med i lang tid, så regner med at nye klosser (EBC Redstuff) og skiver (EBC Turbo Groove) er på sin plass, men trur dere at jeg burde bytte hjullager også mens jeg er i gang, siden det har vært varmgang der? derfor den svidde lokta
Kan noen forklare meg hva denne "SNOW" knappen medsiden av "TRC" knappen gjør? har lurt på dette, men finner ikke svar
Var på Bilstereo Spesialisten i Tromsø og kjøpte kabelpakke osv til suben og forsterkern min for en stund sia. har også trekt dette opp i bilen, +kabeln ble lagt rett bak av batteriet og følger en orginal kabelgate bakover, før det går under setet og igjennom et hull i bakveggen. har desverre ikke noen bilder av dette da jeg glemte kameraet
Jeg trakk så signalkabeln igjennom midtkonsollen, undermatta og baksete for så å gå inn på skjofør sia med signalkabelen.
da alt var tilkoblet så sku jeg koble signalkabelen til spilleren og fant ut at jeg manglet en signalutgang, så overgang måtte kjøpes for 600 kr (takk til Bilstereo Spesialisten Tromsø) for en meget rask handel og levering!
Har noen bilder ifra monteringen her:

Beklager skitten motorrom..

Ledninga blei lagt slik at man kommer lett til sikringa.

Skal ta ut spillern.

Skruer

Alt er ute og man er klar for rydding bakom der.

For et virrvarr av ledninger

Her er alt koblet til og montert isammen, så nå må det testes

Slik ser subben ut i bilen.

Signalkabelen skal jeg sette penere og den tape biten er borte nå!

Nye skiltplater ifra jobb måtte til

Også har jeg hentet denne

skal jeg flytte over tåkelysene og cromelista?