TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Selger Celica T sport 2000 mod Delebil

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #404092  av Dammed

Kjøpte meg en Celica T sport som delebil, har funnet nå rett etter importen at jeg har lyst på en annen.

Bilen er egentlig strøken, full service historikk med kvitteringer, kjøpt ny i England og har gått veldig lite 72000 miles = 115.000km. Bilen har komplett skinn interiør, custom eksos anlegg fra katalysator og bak som gir bilen en ganske kul lyd, soltak, full størrelse reserve hjul som er likt de som er på bilen (org toyota felger). Ellers så er bilen relativt original og tatt godt vare på.

På vei hjem fra England så klarte jeg å bomgire og jeg mistet all oljetrykk så bilen er ikke kjørbar nå. Et Toyota verkested i nærheten sjekket bilen og de mener at oljepumpen tok kvelden, men at det er ellers ingen ulyder fra motoren. De sjekket også kompresjonen i motoren og alt der var fint. Bilen lekker heller ingen væsker. Har kvittering fra dette Toyota verkstedet inkludert papirer fra kompresjons testen.

Jeg kjøpte bilen for å bytte motor i min Celica (1ZZ-FE). Og de har jeg ennå planer om, å skifte oljepumpa er lett når motoren er tatt ut av bilen. Men jeg fant en annen Celica som jeg har lyst å kjøpe istedenfor, så jeg lufter denne for salg.

En ny oljepumpe kan kjøpes for under 1000kr fra f.eks. monkey wrench racing

Pris: Gi bud, alle bud vurderes.

Noen bilder:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #404094  av Dammed

Bilen er i Sarpsborg / Østfold .

Pris, aner ikke. Jeg vet hva jeg betalte for den, men hvordan det blir med tanke på oljepumpa så vet jeg ikke.

Kan vel si bud over 25.000kr.
 #404555  av Dammed

Da har jeg bestemt meg for å beholde bilen.

Bilen kan selges for det rette budet, men for nå så er den til salgs i deler (skal lage ny annonse for det).