TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Street Meet i Trondheim, Fredag 16. april klokka 2100

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#39921  av FalcoN

Hvor lenge blir dere nede på Piren... :?:
Skal sørover å se på bil på tordag/fredag.....Så jeg er ikke sikker når vi kommer til Trondheim på fredag....
MEN vi har planer om å komme :D :D Men d blir vel ikke med Toyota da...Siden jeg sitter på til en kompis...

#39953  av @lpher

FalcoN skrev:Hvor lenge blir dere nede på Piren... :?:
Skal sørover å se på bil på tordag/fredag.....Så jeg er ikke sikker når vi kommer til Trondheim på fredag....
MEN vi har planer om å komme :D :D Men d blir vel ikke med Toyota da...Siden jeg sitter på til en kompis...
Bare å sende en eller annen av oss en SMS det da :)

@lpher

#39971  av chris

memo skrev:går alt som det skal, så er jeg med.
jeg kan vel telles som 1\2 :)

ser ut til at vi får ordna oss overnatting billig på hotell, og da er det mest bensinpenger og slikt det står på.. vi får se :)
regner med dere kommer jeg :P

#39973  av chris

FalcoN skrev:Hvor lenge blir dere nede på Piren... :?:
Aner ikke. Vil nå tro at folk blir der ei stund.

#40084  av cameleon

Skal se om jeg får til å komme en tur jeg også. med eller uten hjulkapsler :lol: :lol: :lol:

#40135  av sindrejl

jeg er ikke sikker, skal til kongsberg og lever/hente felger og lakkere rust i helga tror jeg, men kan jo kanskje være med litt før jeg drar :)

#40156  av chris

KBS kl 20 gutter. Ey, det er jo allerede i morgen! Jæven den uka her har gått fort

#40203  av cameleon

chris skrev:KBS kl 20 gutter. Ey, det er jo allerede i morgen! Jæven den uka her har gått fort

Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag er det mandag? Nei, er det Mandag? Nei....

Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag er det Tirsdag? Nei, er det Tirsdag? Nei....

Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag er det Onsdag? Nei, er det Onsdag? Nei....

Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag er det Torsdag? JA, er det Torsdag? JA....

Hvilken dag er det i Morgen, hvilken dag er det i morgen er det Fredag? JA, er det Fredag? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

:P

#40379  av tbergstad

Hmm... kanskje jeg og et par fulle kompiser kommer fræsende.. for trasig at ingen gt-four dukker opp?

#40413  av chris

Ble råbra dette!!!

Jeg talte ca 150 forskjellige biler, og det er godt mulig det var ennå fler!!

Også denne gangen fikk vi en Skyline på treffet.. en R33 GTS.

Steikartig var det i hvert fall, og det tok av ganske heftig med burnouts etterhvert ;) :D

Bilder kommer senere. Selv tok jeg nærmere 100 bilder, men får ikke henta ut de før jeg kommer hjem igjen lørdag natt eller søndag.

Håper flere fra ts-ogn kan være med neste gang, når vi gjentar dette i ennå litt varmere vær ;)

#40436  av @lpher

Ble bra dette...med TS-OGN kolonne nedover og gode greier :)

@lpher

#40454  av Kjelliken

8) bilder BiLdEr BILDER!!!!!!!!! :wink:

#40456  av chris

Kjelliken skrev:8) bilder BiLdEr BILDER!!!!!!!!! :wink:
jeg har som sagt både bilder og video, men får ikke henta ut de før jeg kommer hjem. har ikke med kabelen til kameraet

#40457  av chris

Fant en link på bilforumet.net da.. men det så ut til å bare være bilder av enkeltbiler, ikke oversiktsbilder.

but still :)

http://ingdal.net/gallery/streetmeet1604

-edit-

flere bilder:

http://img24.photobucket.com/albums/v71/Visum/Piren/

#40465  av proson

Jeg var en liten på treffet i går, var endel fine biler!

Fikk litt inspirasjon, og får bare enda mer lyst til å få ferdig bilen til sommer'n!!!