TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #404869  av Holger

den der har jaggu vært ute for salg lenge nå :shock:

litt feil farge å rhd, men ellers ser den jævla fin ut :)
 #404870  av Mr_Storbrua

325000 for en høyreratta supra?

Er vel ikke så heftig billig det?
 #404875  av celicat23

Mener den kosta under 300.000kr før moss bil&dekk tok over salget. Var interessert i den, men det stod at selger var "Kim" - og når jeg slo det opp så var det en utlending som absolutt ikke het Kim. Når folk ikke klarer å være ærlige med navnet sitt engang så tenker jeg som så at da ligger lista lavt for å ikke være ærlig om alt annet også.
 #404877  av Mr_Storbrua

+1 på den Celicat23..

Men jeg ser ikke vitsen i det hele tatt med og være uærlig mtp på salg. Spesielt ikke når det er snakk om en forhandler.. Man får igjen for ærlighet eller uærlighet en eller anna gang.. Norge er ett lite land, eller hvertfall ikke mange mennesker, å ryktene går fort her.
 #404884  av ArildM

Ah, trodde det var under 200k med skilter... Noe som i så fall hadde vært mistenkelig billig. Uansett, under 300k ish begynner å nærme seg en folkelig pris for en Supra.
4-500k for en Supra er småhøyt, men det er jo en svært spesiell bil og hvis etterspørselen tilsier at man kan selge bilen for en så høy pris i Norge så må man vel bare akseptere.
 #404889  av Mr_Storbrua

hadde det vært 195K eller hva det stod ferdig regga, så hadde det jo vært svinbillig, og nesten stygt gjort mot andre supra eiere. Syns det er helt greit egentlig at de ligger såpass høyt i pris, da de mest sannsynlig blir tatt litt bedre vare på, pluss at det ikke er en bil man møter overalt.
 #404915  av FT86

#404944  av inzane2012

Den saab'n der kunne jeg glatt kjøpt... for så å stille opp i det sesongens første bilcrossløp :P

Nissan 100NX MÅ vere en av di styggeste bilene nissan har laget, blir litt trist på inni meg når jeg ser en sånn en på veien...

Ang. den golfen, så var ikke den det værste jeg har sett, sett bedre, men slett ikke den værste :)
 #404948  av FT86

inzane2012 skrev:Den saab'n der kunne jeg glatt kjøpt... for så å stille opp i det sesongens første bilcrossløp :P

Nissan 100NX MÅ vere en av di styggeste bilene nissan har laget, blir litt trist på inni meg når jeg ser en sånn en på veien...

Ang. den golfen, så var ikke den det værste jeg har sett, sett bedre, men slett ikke den værste :)
Helt enig med deg :)

jeg hadde aldri kjøpt den golfen i hvertfall :D
 #405075  av McLarren

• 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 288