TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hjelp til trimming av 3SGE

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #403695  av IceSan

Dipsy skrev:Jeg vet faen ikke hva jeg skal gjøre.. Å kjøpe turbo MR2 er utelukket da jeg ikke finner noen godkjente, di som ligger ute er ombygde eller høyreratta importbiler.. Sugetrimming tror jeg blir for dyrt å tidkrevende. Nå lener jeg mot BEAMS igjen. Makan til ubesluttsomhet på meg.. :lol:
Jeg vil egentlig ikke selge bilen min, er så glad i den!

Regner med at jeg beholder den, da blir det litt utgifter fremover.. Motoren til venstre vippelykt funker ikke, har ikke målt noe på den, men tror nok den er gåen. Knirking og "hakking" i styringa har oppstått, kanskje dårlige foringer elns.? Sprukne baklykter, den ene er full av vann. De bør nok byttes. Og frontvindu burde egentlig byttes. Kjenner clutchen begynne å bli slitt også. Isje braa.

Hvis noen finner ut om BEAMS til en OK pris, venligst kontakt meg :)

a.nygaard92@gmail.com
Hva mener du er en OK pris for en BEAMS rearcut PnP?
 #403749  av rkarlsen

Dipsy skrev:Jeg vet faen ikke hva jeg skal gjøre.. Å kjøpe turbo MR2 er utelukket da jeg ikke finner noen godkjente, di som ligger ute er ombygde eller høyreratta importbiler.. Sugetrimming tror jeg blir for dyrt å tidkrevende. Nå lener jeg mot BEAMS igjen. Makan til ubesluttsomhet på meg.. :lol:

Regner med at jeg beholder den, da blir det litt utgifter fremover.. Motoren til venstre vippelykt funker ikke, har ikke målt noe på den, men tror nok den er gåen. Knirking og "hakking" i styringa har oppstått, kanskje dårlige foringer elns.? Sprukne baklykter, den ene er full av vann. De bør nok byttes. Og frontvindu burde egentlig byttes. Kjenner clutchen begynne å bli slitt også. Isje braa.

a.nygaard92@gmail.com

Jeg fikk nettopp godkjent søknaden min på ombygging av mr2 en min til turbo. Har holdt på i ca et år nå men nå ser jeg lys i enden av tunellen. Må innrømme at jeg har hatt mine tvil om det går i det hele tatt.

Men ble sparka litt bak av noen kompiser jeg snakka med og fikk litt idèer av, og nå blir det ombygging når det blir plass i garasjen.
 #403874  av JsrMr2

Eg lurer på og lufte Mr2 Min for salg nå det er en Orginal Mr2 turbo ALLTSÅ GODKJENT TURBO ==))) så er bare og gi bud=) Fabrikk ny block og topp får 35.000 km og all innmat smidd ++++
 #404946  av Dipsy

rkarlsen skrev:

a.nygaard92@gmail.com

Jeg fikk nettopp godkjent søknaden min på ombygging av mr2 en min til turbo. Har holdt på i ca et år nå men nå ser jeg lys i enden av tunellen. Må innrømme at jeg har hatt mine tvil om det går i det hele tatt.

Men ble sparka litt bak av noen kompiser jeg snakka med og fikk litt idèer av, og nå blir det ombygging når det blir plass i garasjen.
Det er jo knallbra! :) Du skal ha kudos for stå-på vilje! Jeg hadde aldri orket å bruke et år på det :lol:
 #404947  av Dipsy

JsrMr2 skrev:Eg lurer på og lufte Mr2 Min for salg nå det er en Orginal Mr2 turbo ALLTSÅ GODKJENT TURBO ==))) så er bare og gi bud=) Fabrikk ny block og topp får 35.000 km og all innmat smidd ++++
Nå er planen min bare å fikse litt småplukk på MR2en, + mindre mods :) Orker ikke noe bilbytte å stress, tror bilen min har høyere bruksverdi og ville blitt solgt med mye tap sånn som den er nå..