Update clutchbytte på bruksbilen:
Med kun en trang og kald garasje å jobbe i så blir det ikke veldig effektiv jobbing, men jeg har hvertfall fått demontert alt.
Jeg fikk ikke oppgitt noe min-/maksmål på lamellplata hos Toyota Hell bil, men den som begynte å slippe til meg var lamellplata 6.0mm og ny plate var 8.7mm. Etter mitt hode så er gammel lamellplate brukt opp
Nå er det søndagspause før montering i morgen.
Nå på lørdagen hadde jeg prøveskilt på JDM MR2 Turbo bilen min
Og FY for en bil!! Er egentlig glad for at jeg ikke har MR2 Turbo på skilt, for jeg klarer ikke å kjøre pent... Utrolig til moro bil er det lenge siden jeg har kjørt!
Om det er skrudd på noe turbotrykk er jeg usikker på, for måleren viste maks på pådrag i 4 gir.. Har ikke mye erfaring fra å kjøre turbo biler fra før av så vet ikke helt hva som er normalt.
PÃ¥ bildene ser du henholdsvis gammel og ny lamellplate:
Med kun en trang og kald garasje å jobbe i så blir det ikke veldig effektiv jobbing, men jeg har hvertfall fått demontert alt.
Jeg fikk ikke oppgitt noe min-/maksmål på lamellplata hos Toyota Hell bil, men den som begynte å slippe til meg var lamellplata 6.0mm og ny plate var 8.7mm. Etter mitt hode så er gammel lamellplate brukt opp

Nå er det søndagspause før montering i morgen.
Nå på lørdagen hadde jeg prøveskilt på JDM MR2 Turbo bilen min

Om det er skrudd på noe turbotrykk er jeg usikker på, for måleren viste maks på pådrag i 4 gir.. Har ikke mye erfaring fra å kjøre turbo biler fra før av så vet ikke helt hva som er normalt.
PÃ¥ bildene ser du henholdsvis gammel og ny lamellplate:
Vedlegg
CIMG02021.jpg (546.37 kiB) Vist 2188 ganger
CIMG02041.jpg (522.55 kiB) Vist 2188 ganger
If in doubt - FLAT OUT
'07 Opel Zafira
'96 Toyota MR-2
'95 Toyota MR-2 Turbo
'90 Toyota MR-2 (chassis)
'07 Opel Zafira
'96 Toyota MR-2
'95 Toyota MR-2 Turbo