TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• original TTE Styling til Toyota Carina E selges

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #405080  av Robin1994

Hei folk der ute :)

Hr bestemt meg for å selge original TTE styling til Toyota Carina E. Jeg har bare frontspoiler og sideskjørt ifra TTE. Har også original Toyota Carina E bagasjelokk spoiler og øyelokk for å ha på frontlyktene.
TTE stylingen er lakkert i original Carina E rød ( ikke metallic ). Det er noen riper og flasset lakk på stylingen, men kan fikses og lakkeres i ønsket farge mot pris tillegg. BUD ØNSKES!!

Bagasjespoiler selges for 800kr

Øyelokk selges for 300kr ( Ulakkert, men kan få de lakkert etter ønsket farge mot pristillegg på 300kr )

ta kontakt med meg på Tlf: 93 00 73 56, send SMS da jeg har skole på dagtid.

Robin :)
 #406323  av Zepticon

Du skulle solgt den for det budet du fikk. Om det i det hele tatt var et reelt bud, noe jeg har mine sterkeste tvil om. Det at det plutselig ikke er å finne noe info om det 7800kr budet eller hva det nå var lukter lureri lang vei.
Om du får over 3000 for det, så ville jeg solgt. Det er en 20 år gammel gubbebil, er ikke mange som gidder å bruke andre penger på den enn til bensin.
 #406351  av Zepticon

Robin1994 skrev:har bud på 7 500 kr enda.
jeg har ikke sletta det innlegget selv, skjønner ikke hvorfor det ble borte. men som sagt jeg har bud på 7 500kr enda.
Ta pengene før han ombestemmer seg. Jeg ga 3500 for et helt sist gang jeg kjøpte et (3-4 år siden), og det var helt nytt i plast fra toyota.