TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøp av bredbÃ¥ndslambda - Gt4 st185 90-mod

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #405086  av God

Har tenkt å kjøpa meg ein digital bredbåndslambda, men er litt usikker på kva for ein eg skal satse på.

Har sett litt på denne: http://www.ebay.com/itm/Innovate-LC1-Wi ... 3cbea77b21

Vil denne passe der den originale lambdaen går inn, eller må eg gjera noko ekstra for å få den til å passa? Kom med litt innspel til korleis dette skal gjerast. :)
Sist redigert av God den 12 jan 2012 22:14, redigert 1 gang totalt.
 #405089  av Haugrud

Du kan ikke fjerne den originale, siden motorsyringen bruker den..og den du har kjøpt der gjør ikke annet enn å vise blandingsforholdet...men om du f.eks kjøper deg en sånn en http://www.nordicautoimport.com/nb-NO/p ... s-gte.aspx
så er det innsveist en mutter neders på den der denne vil passe..vil uansett anbefale deg å kjøpe en sånn om du ikke har det mtp effekt :)
 #405094  av God

Har ein downpipe med innfestning til original lambda, men bredbåndslambdaen passar ikkje der..

Den orginale lamdasonden sendar ut eit signal på 5v, det gjer Innovate LC-1 og, så det skal bare vera å kopla LC-1 innpå ledningsnettet til den orginale lamdaen. LC-1 har også output til gaugen og meir nøyaktig lambda verdi (bredbandslamda) som blir brukt av de fleste som tuner og trimmar bilar fordi du får opp en meir nøyaktig verdi enn kva den orginale lambdaen sendar ut. Lurte bare på om nokon visste om flensar der LC-1's gjenger vil passe mot den orginales feste. :)
 #405101  av Daniel_hoy

Den orginale har et 0-1V signal som er veldig upresist. Ligger på 0V opp til 14,4 ca og når AF går over det så er det 1 V signal. Så den er nesten bare av/på. Bredbånd lamda har 0-5 V signal som har helt gjevn stigning. En innovate har mulighet for å ta ut 0-1V signal. Men siden du må sveise inn en mutter så er det bare å bruke den orginale også. Det fulgte med mutter på det kittet jeg kjøpte nylig.
 #405103  av God

Blanda litt med tallene, men vil ikkje ha 2 lambdasonder stikkende opp i motorrommet. Koplar heller LC-1 innpå hjernen, så blir det ikkje så mykje rot. Om eg skal sette på ein lambdasensor på downpipen, så blir det ein del ekstra arbeid, pga. eg ikkje har bukk eller utstyr til å komme meg under bilen. :lol:

Trur eg heller bare lager meg ein flens og sveisar fast mutteren der den originale lambdaen står. Dette burde vel gå greit i forhold til feilmeldinger på hjernen, om det blir gjort på riktig måte?