TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• For dere som vil fornye bilen litt.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #381801  av hmsilset

john_e skrev:Oi oi, tror mr2'en min kunne tenkt seg en runde ja! :)
Hadde lett kjørt nedover en tur hvis lakken min ikke var flassa av på en del stygge plasser ;)

Få lakka litt før juni da :wink: Jeg har timeplanen full frem til midten av juni.
 #381853  av john_e

hmsilset skrev:
john_e skrev:Oi oi, tror mr2'en min kunne tenkt seg en runde ja! :)
Hadde lett kjørt nedover en tur hvis lakken min ikke var flassa av på en del stygge plasser ;)

Få lakka litt før juni da :wink: Jeg har timeplanen full frem til midten av juni.
Får se hvor langt jeg klarer å komme med bilen til da ;)
Står ute i kulda å fikser på mr2 daglig da 8)
 #383400  av hmsilset

En som ikke får møtt opp i mars.Om noen har lyst å ta en shine denne måneden, så er det bare å si fra :) April og mai har jeg ikke tid ledig omtrent.
 #405062  av hmsilset

Har ordna med 9 helger jobb frem til våren nå i år :) Synd det ikke er noen Toyota som kommer hit..
 #405065  av magnesmurf

Til dere som vurderer å få dette gjort: Bare slå til med gang! Hans Martin gjør en knall god jobb, og til den prisen er det ikke noe å lure på :!:

Hadde jeg bodd litt nærmere, skulle du fått lov å bryne deg på STi'en min Hans Martin :wink: . En bil som er et lite helvete å detaile. Tynn lakk og mange skarpe kanter og hjørner :roll:
 #405067  av Pedrosa

Skal forbi der du bor i juni, kanskje ta meg en tur innom og få shine bilen litt hehe :)
 #405087  av hmsilset

magnesmurf skrev:Til dere som vurderer å få dette gjort: Bare slå til med gang! Hans Martin gjør en knall god jobb, og til den prisen er det ikke noe å lure på :!:

Hadde jeg bodd litt nærmere, skulle du fått lov å bryne deg på STi'en min Hans Martin :wink: . En bil som er et lite helvete å detaile. Tynn lakk og mange skarpe kanter og hjørner :roll:
Takk Magne :) Tror du klarer den med DA maskine på STI. Bruker ett par runder på mr2n i året for å dempe riper og fjerne vaskeriper.skal veldig lite til heldigvis :)
 #405093  av magnesmurf

Det går, men er tidkrevenende. :wink:
Tok en runde når jeg fikk bilen.
Meguairs diamond cut compund og grove padder, med mange passeringer. Tok minst en halv time per panel, og fikk ikke vekk alle riper da heller.
Problemet er hard lakk i kombinasjon med tynn lakk, og at det er så mange kriker og kroker at jeg er livredd for brenne gjennom...
 #405107  av hmsilset

magnesmurf skrev:Det går, men er tidkrevenende. :wink:
Tok en runde når jeg fikk bilen.
Meguairs diamond cut compund og grove padder, med mange passeringer. Tok minst en halv time per panel, og fikk ikke vekk alle riper da heller.
Problemet er hard lakk i kombinasjon med tynn lakk, og at det er så mange kriker og kroker at jeg er livredd for brenne gjennom...
Skummelt ja :) Anbefaler alikevel kun fin pad og produkt ett par ganger i året.Å brenne igjennom er ikke ett alternativ :p Har gjort det ett par ganger, og som nybegynner på mr2 bakfangern min.svosj p