TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Overhale hovedbremsesylinder.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #403182  av ure

Er det noen som har overhalt hovedbremsesylinder til MK1 før og vet om man får paknings sett. Takknemmelig for tips her siden min har en ørliten lekkasje som neppe blir bedre med årene :(
 #405165  av ure

Toyota har faktisk pakningsett til å overhale hovedbremsesylinder. Meget overrasket over det :shock: Men det koster flesk... Kr 1630... kun... Regner med det kommer i en eske av gull med diamanter på lokket :lol:
 #405166  av Issate

Da håper jeg at du bestilte nye caliper fra Mr2ben da disse koster rundt 1k per stykk ;) Plus at du kan sende inn den gammle å få litt tilbake :P
 #405169  av Mr_Storbrua

Issate skrev:Da håper jeg at du bestilte nye caliper fra Mr2ben da disse koster rundt 1k per stykk ;) Plus at du kan sende inn den gammle å få litt tilbake :P

Hovedbremsesylinder, ikke bremsecaliper... :)
 #405172  av Andrepedersen

Koster pakningsettet så mye, er det like greit å handle en sprett ny fra ebay!
 #405180  av magnesmurf

Skal du handle fra mr2ben anbefaler jeg absolutt at du kjøper gjennom ebay.
Da er du dekket hvis det skulle skje noe.

Jeg handlet direkte fra mr2ben for en stund siden. Og fikk aldri det jeg bestilte.
Det endte med at jeg måtte betale enda mer for å få tilsendt det jeg hadde kjøpt.
Posten hadde surret vekk den første pakken, så den kom aldri hit.
For å få ny del og sendt den hit måtte jeg betale frakten og innkjøpsprisen på delen.

Hadde jeg brukt noen få kroner mer og handlet gjennom ebay, måtte han dekkket hele tapet selv, og sendt meg ny del uten at det hadde kostet meg en krone ekstra.