TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mighty 190! RÃ¥ musikkvideo!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #405292  av Dipsy

To kamerater av meg har mekka fet musikkvideo sammen med broren til han ene :) Verdt å ta en titt!

MOD.EDIT: Lagt inn YouTube lenke
 #405299  av ArildM

Hehe, regner med denne er laget med en viss ironi?
I motsatt tilfelle, feil forum :mrgreen:
 #405317  av Dipsy

Dette er ikke en hvilken som helst 190 :p Kompisen min bytta motor i den ;) Det står en 3L twin turbo som yter over 300HK i den :)
Mener du tråden eller videoen?

Videoen er laget med ironi ja, men det er fortsatt en bra bil som går veldig godt :wink:
Tråden er vertfall ikke laget med ironi. Det er 2 kompiser av meg som har mekka den.
Jeg synes vertfall at det er en bra låt og kul video 8)
 #405325  av EXS

Drafter skrev:Ã…ssen motor sitter det i den da?
Kode: Velg alt
 Det står en 3L twin turbo som yter over 300HK i den 

jeg vil påstå at 190`en er en meget god bil, kanskje ikke så høy trimmingsgrad på motoren men bunnsolid og rask.... 2.5 16V
er på nivå med e30 M3
 #405329  av Drafter

Jeg spurte HVORDAN motor det satt i den.. Ikke sylindervolumet, det sier meg ingenting.
Antar det er en 2JZGTE :)

Og nei, 190E er ingen rask bil. Mulig denne er det, men så er jo ikke denne original heller da..
Haha har du noen gang kjørt e klasse mercene fra det årstallet?
 #405330  av EXS

Drafter skrev:Jeg spurte HVORDAN motor det satt i den.. Ikke sylindervolumet, det sier meg ingenting.
Antar det er en 2JZGTE :)

Og nei, 190E er ingen rask bil. Mulig denne er det, men så er jo ikke denne original heller da..
Haha har du noen gang kjørt e klasse mercene fra det årstallet?
det skal sitte en m103 motor i, (fra 300E ellerno)

og ja har kjørt mye 190, alt fra 2L til 3L brabus og hvert på flere treff med mb190 klubben
 #405334  av ArildM

Tenkte mest på videoen jeg :) Kult gjort uansett :)
 #405335  av TBS

Dipsy skrev:Dette er ikke en hvilken som helst 190 :p Kompisen min bytta motor i den ;) Det står en 3L twin turbo som yter over 300HK i den :)
Morro;) 190'n var fet den... Er det mosselman turbo kit?
De to chicksa skulle fått lov til å polere panseret mitt også, det var de som gjorde hele filmen
 #405337  av EXS

TBS skrev:
Dipsy skrev:Dette er ikke en hvilken som helst 190 :p Kompisen min bytta motor i den ;) Det står en 3L twin turbo som yter over 300HK i den :)
Morro;) 190'n var fet den... Er det mosselman turbo kit?
De to chicksa skulle fått lov til å polere panseret mitt også, det var de som gjorde hele filmen
mosselman er ihvertfall et av de vanligste kitta til denne motoren
 #405358  av Dipsy

Ja de to røyra er flotte 8)
Jeg har forresten ingen peiling på hvilken motor eller hvilket turbokit som står på.