TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SOLGT!!!Registrerbar Soarer TT 92 aut Selges

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #400263  av SupraN/A

Lufter Soarern for salg jeg:) Denne er som sagt registrerbar på motorhistorisk hvilket vil si at bilen ikke skal forandres utseendemessig. Se link for mere info.
Ring gjerne om du har spørsmål om alternativ beregning.
Pris kr.39000,-
http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... 6099922154
Bilde
Sist redigert av SupraN/A den 08 mar 2012 16:36, redigert 5 ganger totalt.
 #402849  av SupraN/A

Vel visst noen kan legge frem noe fakta for at den du snakker om ikke er en Lexus SC300/400 og at det er en høyrestyrt Soarer på norske skilt, samt om det er noen andre som sitter med en Soarer som er godkjent for registrering i Norge, så skal jeg selvfølgelig slette den linja i annonsen.
Etter mine samtaler med LMK/Vegdirektoretet så har ikke de godkjent noen andre på samme grunnlag men det er jo mulig at de ikke har full oversikt, eller at det er noen som har sluppet gjennom smutthullet tidligere.
Vet også at det skal ha vært en rød SC som gikk i Bodø tidligere.
 #402885  av SupraN/A

Hmm ikke helt sikker på hva du mener med det men det finnes bare 2 typer Soarer som ligner på Lexus. Toyota Soarer TT 1jzgte og Soarer V8 1uzfe. Lexus er Lexus.Lexus SC300 2jzge og SC400 V8 1uzfe.
Og i annonsen står det vel rett og slett Soarer TT.
 #402887  av celicat23

Spiller ingen rolle, var ikke akkurat kjempe viktig uansett :lol: Fin bil, lykke til med salget. Rart det ikke er flere av de, for det her er vel stort sett supra med litt annet karosseri hvis jeg har skjønt det rett.
 #402896  av Zepticon

SupraN/A skrev:Hehe den er grei :)
Grunnen er vel som med det meste annet som har med bil å gjøre.
Den Norske Stat BT Vegdir osv blæææh.
Og det er sannsynligvis også grunnen til at den ikke selger. Uansett hvilken garantier du gir, så kan man aldri være sikker når det er snakk om en offentlig etat.
 #405723  av Holger

hadde vært meget gira om det hadde vært skilt på den nå! 8)

sikkert en del lettere å selge om du registrerer den først, men det er jo såklart et tiltak det også da...
 #405751  av SupraN/A

Om jeg skal regge den så krever jeg et depositum på kr.10000 som ikke fås tilbake om evt kjøper skulle ombestemme seg etter at bilen er regga.
Skilt får du på den tiden det tar å bestille de:)