TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 3rlends Mr2 Turbo! Promqueen!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #405848  av 3rlend

mr292 skrev:hihi, morsom post :P

lader bilen egentlig, rart at batteriet er helt dødt etter en prøvetur (til bilen er varm), og for å bruke sentrallås en gang.
om ikke batteriladeren mangler "auto stop" funksjon og har overlada batteriet helt da.
ville uansett sjekka spenningen over batteriet når bilen går.
er helt fitte ny dynamo, så bilen burde ladde! :P
ja det er meget mystisk. men dynamoen leverer strøm til bilen mens den går slik at den kan gå, overskudd går til batteri? å når batteriet er fucked vil det ikke ta til seg lading. kan være lite væske eller bare at blyplatene er ødelagt. skal ta syretest.
om jeg ikke husker heelt feil 6 år siden jeg hadde bil elektro faget :P

batteriladeren er en sånn biltema sak med kompressor, lys og ladde/boost mulighet. tror ikke det er beste saken i verden :P

Dette er alt annet en morsomt. er helt sykt demotiverende, ødelegger humøret mitt slik at jeg blir liggende på sofaen i 2 timer å sutre, før jeg spiller ps3. og ikke minst økonomien :P

jaja, dama bestiller seg Macbook for 15 lapper som jeg ikke skjønner vitsen med :p
Så der har jeg unskyldning videre for å kjøpe nye duppeditter :D
 #405872  av ArildM

Hehe, kjenner følelsen. Blir deprimert når bilene mine ikke går. Kanskje derfor jeg har vært deprimert i flere år nå, begynte vel så smått når AW11 fikk rådebank :lol: :lol: Har heldigvis fått delvis sving på Mazdaen nå, så da er jeg bare manisk (store oppturer og store nedturer) :mrgreen:

Å bruke 15 lapper på en Apple PC er ganske så bortkastet, med mindre du bruker den til grafisk design, eller har et spesielt behov for OSX.

FÃ¥r en bra PC for 6-7 lapper i dag (Intel i5/i7), igjen, alt etter behov.
 #405873  av 3rlend

ArildM skrev:Hehe, kjenner følelsen. Blir deprimert når bilene mine ikke går. Kanskje derfor jeg har vært deprimert i flere år nå, begynte vel så smått når AW11 fikk rådebank :lol: :lol: Har heldigvis fått delvis sving på Mazdaen nå, så da er jeg bare manisk (store oppturer og store nedturer) :mrgreen:

Å bruke 15 lapper på en Apple PC er ganske så bortkastet, med mindre du bruker den til grafisk design, eller har et spesielt behov for OSX.

FÃ¥r en bra PC for 6-7 lapper i dag (Intel i5/i7), igjen, alt etter behov.
Mine depresjoner startet da jeg var 15 og skjærte sylinderen på mopeden annenhver mnd :P
skjønner deg SÅ mye. lå faktisk i senga nå å tenkte på mr2, så fint vi brukte å ha det sammen..

det synes jeg også :P
ikke at jeg har så mye peiling, men til skolebruk osvosv, sitte hjemme å sjekke facebook. Da betaler du jo bare for et design.
Men samtidig brukte jeg 6000 på ny turbo osvosv. som jeg EGENTLIG ikke hadde behov for, så jeg orker ikke å begynne å krangle med at hun skal spare penger, for der har jeg ingenting jeg skulle ha sagt :P
 #405882  av ArildM

Hehe, greit å ha hver sitt budsjett når man er i et forhold. Så kan ingen klage på hvem som bruker penger på hva :wink:
 #405895  av 3rlend

hehe, nei det fungerer vel slik at vi deler på felles utgifter og mat:P
men det vi har til overs er Mine eller dine penger som jeg kan bruke på det jeg vil :P

ANYWAYS.
støtte på en gammel kjenning ved navn rangle idag.

Bilde

Acl råde og veiv lager, og acl thrust ringer eller hva det heter :P
 #405947  av ArildM

Blir bra dette :)
Kan det ikke være forskjellige rådelagre på forskjellige motorer da? Vet det opereres med 4 forskjellige typer til Blacktop feks.
 #405963  av 3rlend

jeg håper virkelig ikke dette :P
men står på pakningen standard dim 3sgte så satser på at det funker :)
 #406109  av 3rlend

såh!
siste update.
Bilen var forferdelig skitten både innvendig og utvendig.
Fikk invitasjon til vaskehallen på jobben til min bror ( max 500 meter )
Kjørte ditt å vasket å gnikket alle kriker å kroker innvendig og utvendig.
Resterende 500 meter hjem gikk det fra uskyldig klakking til black metal tromme solo bak der :)

Blir vel ny veiv, råder og stempler nå :P

Eller 5s om jeg kommer over noe overkommelig.
 #406114  av Mr_Storbrua

Tror ikke han har fått inn de enda..
 #406121  av Mr_Storbrua

3rlend skrev:såh!
siste update.
Bilen var forferdelig skitten både innvendig og utvendig.
Fikk invitasjon til vaskehallen på jobben til min bror ( max 500 meter )
Kjørte ditt å vasket å gnikket alle kriker å kroker innvendig og utvendig.
Resterende 500 meter hjem gikk det fra uskyldig klakking til black metal tromme solo bak der :)

Blir vel ny veiv, råder og stempler nå :P

Eller 5s om jeg kommer over noe overkommelig.
Hva ser du som overkommelig da?
 #406124  av 3rlend

acl lagrene ligger ennå til pynt på hylla ved siden av alt annet :P
regner med veiva eller rådene hadde fått seg en god kakk uansett.
å montere acl lagrene nå hadde egentlig bare vært å utsette problemet :P

Overkommelig.. tjææ.... blir ikke at jeg kjøper noe komplett motor med topp osvosvosv.
Bortsett fra en jeg så på mr2oc <3 <3 ats longblock med ALT snop :D den fristet meg til å besøke banken min.

leter igrunn bare etter 5S veiv og 98+ blokk, og alt det andre små dillet.
har jo 3sgte'n jeg tar de tingene jeg må ha der.

dama kjøper nye råder i bursdags gave, så må bare finne ut om d blir 3s eller 5s :P

edit: overkommelig, er alt etter hvor mye jeg har på kontoen, er litt flink til slike impuls kjøp om kontoen min tillater det.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 64